Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Identifisering av slagverk, hjelp


Dead Theory

Anbefalte innlegg

Det er mulig det er trommeeksperter her som kan se noe, men jeg vil anbefale deg å prøve www.trommeportalen.no

Tipper det er flere der som kan hjelpe deg enn her. Uansett tror jeg du bør ta flere/bedre bilder. Det hjelper også å komme med så mye info som mulig. Står det f.eks. noe mer enn TAMA? Tama har jo produsert en rekke serier opp i gjennom årene. Alt fra billige nybegynner- sett til high end saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det skal være Rockstar-serien fra før 89. Jeg skal ikke si at serien er 100% sikkert pga av at jeg ikke får alt av HW og dimensjoner til å stemme helt. Men før 89 er jeg ganske sikkert på at det er, trolig 87-88.

Det er ikke akkurat gull han sitter på, gitt at det er Rockstar serien, for å si det slik. A custom drar litt opp i pris og doppeltpedal på settet er som å si at det sitter mikrofoner i en gitar. Må ha merke for å si om den er verdt noe.

Endret av MartheyG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all hjelp! Det er en ganske flott finish på settet som ikke kommer frem på bildene, skal få tatt flere når jeg får tid til det.

Vurderer å kvitte meg med det vis noen er interreserte:) kan godt byttes mot et eller annet :)

Har sett på et par rockstar sett rundtom, å på de har det stått rockstar, men på dette står det ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke overens med finishen på settet da? Vis ikke jeg er helt blind. Å på de der ser det ut som om det står rockstar på de merkene. Å på mitt står d ikke en dritt utenom noen tall.

Jeg er eier nr3, å forrige eier fikk opplyst av første eier at han hadde gitt 26k for det nytt. For all del, det kan sikkert være bullshit, men jeg får ikke alt til å stemme.

Endret av Dead Theory
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke rockstar på merkene, men RM og et nr (i tillegg til tama). De lugsene var i bruk i 89 og 93 på rm-serien, de andre rockstar-settene hadde high tension lugs som gikk over hele shellet. Tomholderen stemmer med 93-94, samme med basstrommebeinene. Det kan jo hende det er no customgreier som ikke sto i katalogene. At tammene er såpass grunne, passer også med tiden. PÅ 80-tallet var tammer dyyyype. Regner med dette er den samme finishen? http://www.ebay.com/itm/Tama-RM-13x11-Tom-Drum-JAPAN-/180723168105?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a13f0b369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.