Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ralph Darwin.


Anbefalte innlegg

Heheheh, hei hei=) Jeg er da Ralph Darwin, egentlig mest kalt og kjent som Dars. Aner ikke hvorfor jeg ikke har det som brukernavn.

Anyways, er 20 år gammel, født og oppvokst i Oslo. Nasjonaliteten min er Filippinsk. Mange tenker sikkert liten og lav asiater. Men nei, er 181cm høy og svær=p

Er lærling som dataelektroniker i firmaet AVAB CAC AS i Oslo, og stortrives der med alle de sære folka rundt meg. Uten dem hadde verden vært ganske kjedelig.

Interessen for gitar kom da jeg var rundt 12-13år, og har for det aller meste gått i akkordspilling. Helt til jeg trengte å spille lead deler i et "band" som spilte coverlåter av Hillsong United, innen kirkegruppa jeg er aktiv i. Men er ikke noe skala person og spiller det jeg føler passer. Kan ikke så mye teori, og mye kan gå i gehør.

I mellomtiden har jeg lært meg minst basics innen bass, piano og trommer. Ukulele er helt okey, men trenger nok en bedre for å lære litt ordentlig. Fiolin og blåseinstrumenter har lenge vært på ønskelista, men har ikke prøvd noe særlig. Vokalmessig føler jeg at jeg har mer pop/rnb stemme enn noe særlig rocker. Kanskje litt alternativ rock passer. Er ikke tonedøv og treffer som regel riktig og har en høy falsett(syns jeg).

Ellers har jeg fått interessen gitarer og har fått en liten samling, selv om jeg ikke er noe talent. Føler ikke at jeg er noen verdig gitarist for dette utstyret, men men. Det er en deilig følelse å eie det.

Bilder og sånt kan du se via linken i signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, såpass ja.. Du er med DS jaa.. det var det vi kalte han på videregående=)

Jeg skjønner ikke hvordan det med spam-mail funker.. altså, hvordan mailen min sender e-mail uten at jeg gjør noe.. Det er jo ikke virus via pc, så det må vel være på selve mailen?(Det gir ingen mening for meg det heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.