Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tuddelidu


Anbefalte innlegg

Hei! På tide å presentere meg selv syns jeg. Har ikke vært særlig aktiv her, og det tenkte jeg å få en slutt på!

Er en mann på 21. Vil nok heller kalle meg en gutt egentlig, for min mentale alder er fortsatt et sted mellom 12 og 14. Uansett, gitaren er instrumentet mitt og den har jeg spilt på siden jeg var rundt 14. Hadde et lite opphold når jeg var mellom 15 og 16 da jeg fant større glede i å jakte damer som en sulten ulv under tørketiden. Ellers er jeg helt selvlært, så med andre ord kan jeg ikke en døyt teori og noe annet enn powerchords går som tabu i min bok. Bor og ånder i Sarpsborg, men flytter om få strakser til Kristiansand hvor jeg skal leve på svaberget og studere historie.

Jeg vil ikke si at jeg har noen spesielle innflytelser siden jeg skifter musikksmak ganske hyppig. Det vil si, jeg holder meg alltid til metal - og idag går det mye i Anaal Nathrakh, Heaven Shall Burn, All Shall Perish og Raised Fist. Jeg vil ikke påstå at jeg er veldig habil gitarist, jeg sliter med soloer og sweeping spesielt. Skriver mine egne sanger og tekst, men har ingen spilt inn. Driver for tiden å lærer meg noe av The Faceless fordi Michael Keene er sola i universet mitt. No homo.

Gleder meg til å få snakket litt musikk med andre som har hører på annet enn "Trancemix 2011, Partytime!" og svenskeslagere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.