Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Symphony X - Iconoclast


Jonathan

Anbefalte innlegg

Syntes dette albumet er ganske bra! Masse kule riff og typisk Symphony X. Dog skulle gjerne likt å høre noe nytt. På de gamle platene ekspermenterte de noe mer, noe jeg skulle også ønske her. Men rent over bra, men ikke deres beste (Paradise Lost;P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

haha, kan innrømme at korgreiene gjorde at sangen havnet på Offline-listen min på spotify :D

Of course... :)

Jeg smelte opp plata i Wimp på iPhonen når jeg var på trilletur (oh yeah) idag morges. Det som da slo meg var at jeg opplever sololyden til Michael Romeo som overstadig komprimert og 80-tallsaktig at jeg enkelte ganger (hvis jeg tar hardt i) har problemer med å få med meg om det er gitarsolo eller keyboardsolo...

Som nevnt i trådens første post..., så holder Romeo fortsatt koken. Tøffe riff, kanskje spesielt åpningsriffet på Lords of chaos.

'Sir' Russell Allen..., vel, er fremdeles en av de tøffeste vokalistene jeg vet om innen sjangeren (men må fortsatt se seg slått av Jørn Lande...).

Jeg syns Symphony X er så überharry at de kommer ganske faretruende nær 'guilty pleasure'-lista mi.

Endret av Truckstop Chuckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.