Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Edwards Les Paul endelig i Norge!


Byljer

Anbefalte innlegg

Vi som har fulgt med i timene vet at det finnes noe som heter lese- og skrivevansker. Kan ikke se at dette er verken vanskelig å forstå eller spiller noen rolle når det kommer til gitarene som selges.

Så kan vi andre sitte og fundere på om norsk og kurs skal skrives i ett ord eller ikke. ;)

Det kan godt tenkes at dette kurset det refereres til ikke har så mye annet med vårt morsmål å gjøre enn at det faktisk blir gitt på det nevnte språk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har vel vært av dem som har kommentert "språkpoliti-poster" med at det kan være flere grunner til at folk skriver som de gjør. Jeg synes faktisk det er et hakk verre med de som i utgangspunktet skriver aldeles glimrende grammatisk, men som slenger rundt seg med engelske uttrykk i hytt og pine.... Ehhhemmmm! :P

Flott at noen endelig tar inn Edwards for salg over disk i vår del av verden, da de er et av de bedre alternativene til Gibson hvis man skal ha seg en "LP", men av en eller annen grunn ikke vil ha originalen.

Og, hei! Morten Larsen er tilbake! Du har vært dypt savnet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager har dysleksi. Var det noe mer? Trude dette var ett gitar forum for musikere og ikke ett nett forum for lærere :angry:

Ok, jeg er ikke mer selvhøytidelig enn at du får en uforbeholden unnskyldning. Beklager også til Byljer for at tråden hans nå handler mer om min diss'ing av en dyslektiker en Edwards gitarer.

Fred og kjærlighet, booooyz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan vi jo prøve å få det litt back on track. Hva synes godtfolk her om Edwards kontra de øvrige ESP-modellene som finnes fra før av i norge (sammenligne med Gibson går jo selvfølgelig også an, men det hr jo blitt diskutert mange ganger på forumet). Jeg liker på generelt grunnlsg gitarer som skiller seg ut litt, men jeg tror ikke jeg skal delta så mye i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er ikke mer selvhøytidelig enn at du får en uforbeholden unnskyldning. Beklager også til Byljer for at tråden hans nå handler mer om min diss'ing av en dyslektiker en Edwards gitarer.

Fred og kjærlighet, booooyz.

Peace and love, brother :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager også til Byljer for at tråden hans nå handler mer om min diss'ing av en dyslektiker en Edwards gitarer.

Åh, så denne tråden skal handle om å disse Edwards gitarer.. Eller var det OM Edwards gitarer.. :lol:

Fred og kjærlighet, booooyz.

Wimp... Hail and kill heter det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det "Made in Japan" på dem?

Nei! Gitarene (treverk) lages ved ESPs fabrikk rett over grensa til Kina, lakkeres og settes opp i Japan. Or so I'm told....

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva prisen på de "ordentlige" Edwardsene blir på jeg?

Som E-LP-125ALS og E-LP-130LTS.

Kommer det noen fender-kopier også eller? Sett en del fete Edwards strat'er og tele'er. Og hva med hollow-bodiene? :D

Og angående språkdiskusjonen så syntes jeg folk kan skrive hvordan dem vil på et uhøytidelig nettforum, men når man skal skrive annonsetekst på en webshop med varer for 10-20k stk så kan det være litt viktigere å ha en god og grammatisk korrekt annonseteskt, så jeg forstår hva Gluke mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.