Mr.Bungle 0 Skrevet November 30, 2004 .....ok popper innom med høyst viktig informasjon..... Dimebag Darrell og Michael Schenker har signert for Dean Guitars !! Sjekk ut nydelig V geetar på www.deanguitars.com Check out the guitar Dimebag Darrell started his career on ...this is the same guitar on the cover of Cowboys from hell ...check out how it looks today http://www.deanguitars.com/forum/viewtopic.php?t=4912 I just love those Deans :mrgreen: [/bungle] Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gnome 5 Skrevet Desember 1, 2004 Han fikk abstinens...Kult, er ingen tor Pantera fan men gitarene blir sikkert fine... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
s0und 0 Skrevet Desember 1, 2004 Det er bare så utrolig synd at det er få av de med tremolo... :/ Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Chocolate-Overdose 0 Skrevet Desember 1, 2004 Dean er pene gitarer! er ihvertfall sykt fornøyd med min EVO Premium Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Deformed 0 Skrevet Desember 1, 2004 Har klimpret på en Dean Avalanche 7-strenger en stund, bare for å teste konseptet med 7-strenger ^^ Jeg likte gripebrettet (glatt og smooth), den var bra satt opp og grei å spille på. Har dog funnet ut at 7 strenger er en streng for mye er vel bare jeg som har litt korte fingre? Venter fortsatt i spenning på en Vendetta 4.0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Baron Ereksjon 1 Skrevet Desember 1, 2004 Whoa, Michael Schenker-gitaren var knalltøff!Har aldri likt star-gitarene Dimebag spiller på, så de synes jeg ikke var så tøffe. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Mastema 0 Skrevet Desember 1, 2004 .....ok popper innom med høyst viktig informasjon.....Dimebag Darrell og Michael Schenker har signert for Dean Guitars !! Sjekk ut nydelig V geetar på www.deanguitars.com Check out the guitar Dimebag Darrell started his career on ...this is the same guitar on the cover of Cowboys from hell ...check out how it looks today http://www.deanguitars.com/forum/viewtopic.php?t=4912 I just love those Deans :mrgreen: [/bungle] Joda da var hannes tider med Washburn over, men faen dean er jo rått.. gutten (DIME) får jo bare styre på.. håper bare han får sine feite finisher i dean å.. Sjekk bilder av min washburn på gitargalleri.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Faktor 0 Skrevet Desember 1, 2004 Bungle!! er du tilbake eller svipper du bare innom? Din Deanisme er savnet Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Mastema 0 Skrevet Desember 9, 2004 .....ok popper innom med høyst viktig informasjon.....Dimebag Darrell og Michael Schenker har signert for Dean Guitars !! Sjekk ut nydelig V geetar på www.deanguitars.com Check out the guitar Dimebag Darrell started his career on ...this is the same guitar on the cover of Cowboys from hell ...check out how it looks today http://www.deanguitars.com/forum/viewtopic.php?t=4912 I just love those Deans :mrgreen: [/bungle] desverre er ikke han "back" R.I.P. Dime! Believe the word I will unlock my door And pass the Cemetary gates Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Per 1 Skrevet Desember 9, 2004 .....ok popper innom med høyst viktig informasjon.....Dimebag Darrell og Michael Schenker har signert for Dean Guitars !!Sjekk ut nydelig V geetar på www.deanguitars.com[/bungle]Han daua jo netopp! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Chocolate-Overdose 0 Skrevet Desember 9, 2004 han døde nettopp...daua sier man ikke om mennesker, men kan si om dyr. Handler om respekt. ok? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Roar 2 Skrevet Desember 9, 2004 Jeg liker ikke den plakaten. "Dime is back". Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Mastema 0 Skrevet Desember 9, 2004 .....ok popper innom med høyst viktig informasjon.....Dimebag Darrell og Michael Schenker har signert for Dean Guitars !!Sjekk ut nydelig V geetar på www.deanguitars.com[/bungle]Han daua jo netopp!Per du er teit! se når diskusjonen ble posta da, du er idiot ass.. 8) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider