Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! My Mayo has arrived!


viz0id

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har valgt å ikke kjøre så masse customvalg, dels på grunn av økonomien, men også fordi jeg synes less is more. Alle har sikkert noe de ville ha gjort anderledes på gitaren, men for meg er denne midt i blinken!

Ser jo ut som en fet standardmodell og da har du valgt riktig. Ren turn off for meg hvis man ser med en gang at noen har gått bananas med options lista. 99% kuker det til med tåpelige personlige valg, ha ha ha ha, føkk that.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som en fet standardmodell og da har du valgt riktig. Ren turn off for meg hvis man ser med en gang at noen har gått bananas med options lista. 99% kuker det til med tåpelige personlige valg, ha ha ha ha, føkk that.....

Da får du la være å kikke inn på min NGD, en gang i Juni.. Vil jo nødig gi deg en Turn-off i sommervarmen.. he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel Regius du hadde bestillt også? Jeg lukter noen ekstra titalls høvdinger for den ja :)

Jo, jeg har en Regius på gang.. Og etter å ha vist din til min eldste sønn så skal det mye til at ikke Trond får solgt oss en Setius også.. Og jeg har en sønn til som grisesikler på en Maestro, men den blir nok i drøyeste laget økonomisk.. Men tippelappen er lagt inn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. ja en Maestro hadde ikke vært feil men hufff... den blir vanskelig å forklare til hun hjemme :P

MEN! Det skal sies når jeg pakka opp Setiusen, så sto hu der på siden av meg, åsså sa hun: "Du den der var jo ikke så dum, den kunne du jo faktisk fått lov til å henge på veggen!"

Jasså? Noe interiørmessig som jeg får bestemme (utenom min mancave). Wooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.