Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! My Mayo has arrived!


viz0id

Anbefalte innlegg

Her er MIN Mayones Setius GTM 6!

Halsen er en 5-delt Mahogany/Maple bolt on neck. Som har en helt herlig følelse til den. Den er var helt silkemyk ut fra kassa. Grepet rundt halsen er veldig avslappande og gjør det deilig å spille på den. Den er ikke supertynn og heller ikke veldig tykk, så jeg tror de færreste vil ha problem med den.

Kroppen er også Mahogany og har Flamed Maple Top. Finishen er Trans Graphite Burst og popper nok ekstra hvis jeg får tatt den med ut i godt lys :)

Pickupene er Bare knuckle Pickups av typen VHII i neck og Rebel Yell i Bridge. Pickupsa er dekka med børsta nikkel covers med sorte unbrakoskruer

Gitaren har en Push-Pull volumkontroll som styrer Coiltap'en på pickupene, og en tonepot.

Jeg har valgt å ikke kjøre så masse customvalg, dels på grunn av økonomien, men også fordi jeg synes less is more. Alle har sikkert noe de ville ha gjort anderledes på gitaren, men for meg er denne midt i blinken!

Gitaren har en helt sinnsyk sustain (hvertfall med strengene gjennom kroppen som min modell har). Actionen er satt opp lav og er veldig "shredd-vennlig".

Jeg hadde aldri trodd at gitaren skulle være så playable rett fra kassa. Den var stemt og klar til å spilles på!

Ut ifra de få timene jeg har fått spilt på denne herligheten, så kan jeg sålangt ihvertfall, anbefale den på det sterkeste!

2jf0hgg.jpg

2zxz9m8.jpg

2d7vr7t.jpg

2kh8ih.jpg

2wnr7ms.jpg

2z7gz0z.jpg

fyiqn6.jpg

t5geuw.jpg

Endret av viz0id
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.