Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

3 stk Mayones kom i dag


rocktrond

Anbefalte innlegg

I dag kom det 3 stk. Mayoneser ramlende inn døra med ett UPS bud. Alle 3 skal sendes videre til kunder (1 stk her på forumet) - men jeg tok bilder - og testet selvfølgelig gitarene - før jeg pakket dem ned.

Specs:

Mayones Setius GTM 7

Transparent Dirty Brown Burst Gloss (T-DBRNB-G)

Seymour Duncan Jazz 7 (neck) + Jeff Beck 7 (bridge) (w/ coilsplit) - piezo

Motherpearl dots

1 x VOLUME

1 x TONE (push/pull coil split)

1 x mini switch PIEZO on-off

1 x 3-way pickups selector

Mayones Regius Pro 7

Transparent Graphite / Gloss finish (T-GRA-G)

DiMarzio Air Norton pickups

Custom inlays - roman numerals

Gold hardware

Mayones Setius GTM 6

T-GRAB-G (Trans Graphite Burst)

Locking tuners

Bare Knuckle, Rebel Yell bridge and VHII neck - brushed nickel finish

Bilder finner dere her

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du nevner det; hvor mange prosent av omsetningen din skjer gjennom forumet?

Jeg tok faktisk feil - bare en av disse som skal til forummedlem, men har bestillinger inn på Mayones for 2 til på forumet som er under produksjon. Så det er ikke å stikke under en stol at en god del av Mayones salgene (og en del andre ting) har skjedd til folk på forumet, På den andre siden så har jeg lagt igjen en del penger i annonsering her da.... ^_^

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal gjøre ett bittelite sammendrag - rent personlig:

Jeg synes DiMarzio 7 strenger settet høres bedre ut en SD settet - den SD kombinasjonen funker kule på 6 strenger, men ble litt for "blaute i fisken" til å takle 7ende strengen (synes jeg - andre vil kanskje like det slik).

Liker finishen på den brune, mens innlaysene på den andre 7 strengeren er helt rå.

Men tross dette - om jeg skulle valgt gitar ville jeg tatt 6 strengern. Det er noe sjukt deilig med Setius halsen på 6 strengerne som mine relativt små labber liker veldig godt. 7 strengere blir for mye for meg - får liksom ikke grepet godt nok rundt halsen (sikkert vanesak også). Så låter de BK pickupene helt fantastisk - og den kombinasjonen ble jeg litt misunnelig på - spørs om jeg ikke kommer til å kjøre akkurat den komboen der i en gitar selv ja.

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være litt frekk å spørre om ca hvor mye han måtte ut med for den første der (Mayones Setius GTM 7)? Har sikla litt etter en slik en en stund, med noen få endringer, å greit å vite ca hvor lenge man må spare :P

Setius GTM 7 koster fra 13.950,-

Helt ærlig Trond, er halsen på Regius bedre å spille på enn Setius? Jeg kan vanskelig forestille meg en bedre gitar å spille på enn Setius. Bare lurer på om jeg skal nedjustere sjustrenger-valget mitt. May bli det uansett

Helt ærlig så syntes jeg Setius halsene var bedre en Regius, men etter å ha prøvd Regius med den nye natural back finishen i Frankfurt er jeg jaggu usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Aph her. Begge 7-strengerne har en streng for mye (i mine øyne ser det bare helt rart ut), og gullbridgen var dessverre altfor dominerende. 6'ern var lekker, og den første 7'ern med fast bro hadde vært grisedeilig som 6-strenger.

Tror uansett det er 3 gitarister som vil bli veldig fornøyd den kommende tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet.. Håper disse begynner å dukke opp på bruktmarkedet om et par år, når jeg har råd..!

Hvis ikke, så skal jeg nok likevel ha en.. :D

Du må ha en turne rundt i landet, Trond.. Hadde vært utrolig greit å få prøvd en av disse. Spesielt hvis jeg plutselig får råd til en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.