Gå til innhold
Snekko

SKJENERT PERSON...

Anbefalte innlegg

Eg bare lurtte på om at selvom eg er ganske sjokk.. har blit sånn 115 kilo no, så lurte eg på om eg kan spile gittar?? Tenkjer kansje at fettett kjem i vegen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes da mange "tyngre" gitarister da. Tror ikke dette er noe du skal bekymre deg over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye som ikke er like gøy når man har noen kilo på nakken, men 115 skal vel ikke være noe stopper

hvis du vil spille gitar. Jeg er godt over 120kg, 175cm og de problemene jeg har med å spille gitar

kommer ikke av vekta. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å gi gass :) Gitarspilling er stort sett en kognitiv utfordring (hvertfall for min del) og har veldig lite å gjøre med om du er tynn eller tykk, lav eller høy! Se på Vreeswijk for eksempel; ingenting å utsette på gitarspillingen der og han var jo ikke av de tynneste i gitarlandskapet ;) Nei, klimpre i vei og ha det gøy! B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nøl, begynn å spille gitar !

The beauty of music.... Universalt, uten grenser for vekt, alder, religion, hudfarge, blindhet eller hva som helst av andre utfordringer man måtte ha i livet sitt. :D

Sjekk min venn Vidar Lethos Half Man Band....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier bare en ting, Fear Factory. En gjeng svære karer som lager fet musikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B.B King!

Godt eksempel synes jeg, en av verdens beste gitrister og ikke litten mann for å si det sånn:P

Han var den første jeg tenkte på og! :P

20040706_bb%20king_02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er overhodet ikke noe problem. Aldri la det hindre deg i å gjøre noe du virkelig ønsker. Et par kilo her og et par kilo der spiller ingen betydning, uansett hva det gjelder. Jeg kan også komme med eksempel:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.