Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DiMarzio Pickups


TheRejense

Anbefalte innlegg

Det er egentlig et av de vanskeligere pickupene å få tak på i Norge. Og blir ikke enklere av at de har en slags klausul på at de fleste amerikanske 'offisielle' selgerene ikke får sende disse utenlands.

De få dimarzio pickupene jeg har kjøpt er blitt kjøpt brukte gjennom forumet her, Finn.no og musikkweb.

Kjøpte vel et par nye på thomann.de for en tid tilbake også.

Du kan jo følge med på ebay om det dukker opp noen der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal selja eit DiMarzio-sett med D-sonic og Air Norton. Har høyrt at Petrucci brukte denne kombinasjonen før og

har basért signatur-mikkane sine på dette settet. Men eg veit ikkje om det er tilfellet.

Settet mitt er ikkje F-spaced (Floyd Rose-vennleg).

Ellers kan du sjekka ut denne butikken, som sender over heile verda. Prisane deira er og veldig gode :-)

Dei kan nok skaffa deg da du vil ha innanfor DiMarzio.

http://stores.ebay.com/All-Guitar-Parts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også sende en mail til gutta hos bassexchange Billigste prisene på Dimarzio jeg har sett, og de shipper til Norge. Men de har ikke store utvalget i nettbutikken, så istedenfor sender du de en mail med hvilke pickups og farger, så sender de en mail fra paypal om betaling. Jeg har handlet flere ganger, og er kjempefornøyd. Du får et helt nytt, uåpnet produkt, og hvis jeg hadde kjøpt alt i Norge, hadde jeg betalt det dobbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har disse pickupene i Mayonesen min, og jeg kan bare si det at det er jævlig rå pickups. De er jævlig tighte med kraftig chug.

Bridgepickupen er iallefall veldig "crunchy" som navnet tilsier. Neck pickup er veldig smooth, og passer bra til shredding osv.

Pickupene fungerer derimot ikke så veldig bra til Rock ala. guns'n'roses og slikt, da de blir rett og slett for tighte. Men de har derimot en pen clean, som passer seg bra til det meste.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har disse pickupene i Mayonesen min, og jeg kan bare si det at det er jævlig rå pickups. De er jævlig tighte med kraftig chug.

Bridgepickupen er iallefall veldig "crunchy" som navnet tilsier. Neck pickup er veldig smooth, og passer bra til shredding osv.

Pickupene fungerer derimot ikke så veldig bra til Rock ala. guns'n'roses og slikt, da de blir rett og slett for tighte. Men de har derimot en pen clean, som passer seg bra til det meste.

Godt å høre! Har hørt veldig mye bra om de men aldri prøvd! Tenker å sette de i min Sterling JP50, blir spennende å prøve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.