Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkmesse Frankfurt 2011 - noen som skal dit?


rocktrond

Anbefalte innlegg

Ble ikke tur til NAMM på meg i år - så da tar jeg en trøstetur til Musikmesse i Frankfurt i April :)

Noen andre som skal dit?

Jeg ankommer Frankfurt tidlig i kveldinga den 6. så jeg får ikke med meg første dagen på messa. Drar tilbake til Norge igjen den 10. Skal forøvrig bo her (som ser tusen ganger bedre ut en den møkkaplassen jeg bodde for to år siden (samt at det er billigere???) - selv om det er litt lengre til messa).

Plasseringen av hotellet er her.

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånne ting i det hele tatt åpent for privatpersoner, eller må man være firma? Tenker da både denne, NAMM og andre musikkmesser. Skal ikke på denne uansett, men hadde vært sykt kult å fått med seg en slik messe en gang, et år økonomien tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Da har jeg bestilt tur! Vi blir en hel gjeng med folk som studerte sammen på konsen i Kristiansand. En av dem var såpass smart at han bestilte masse rom på jugendhause for lenge siden, så blei ganske rimelig for "hotellet". Men det blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt tur! Vi blir en hel gjeng med folk som studerte sammen på konsen i Kristiansand. En av dem var såpass smart at han bestilte masse rom på jugendhause for lenge siden, så blei ganske rimelig for "hotellet". Men det blir stas!

Vær ikke redd for å hilse om du ser en tulling med PowerGuitar.no på genseren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.