Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

7 strenger og bass fra DBZ


rocktrond

Anbefalte innlegg

I kommentarene til et bilde på FB så sier Dean at 7-strengere og basser kommer - og nevner NAMM. Dette blir spennende!

Må si jeg synes det er MEGAKJIPT at jeg ikke får til turen over til NAMM denne gangen. Jeg har også hørt om andre spennende nyheter - men som er hysj-hysj enda. 2011 blir et knallår for PowerGuitar.no - if you want it to!!!

Cheers - Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This content is currently unavailable

The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.

Return home

Heh. Men sjustrenger blir kult det! Dje-djent-djent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Denne tråden er jo meningsløs uten bilder!

Denne tråden videreformidler kun rykter (som må sies å være bekreftede siden det er Dean som sprer dem) - jeg har ikke sett bilder av de aktuelle gitarene/bassene selv - de blir nok ikke frisluppet før NAMM (9 dager igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond, du får be kompisen din i kongens plass 5 til å stikke innom å sjekke, regner med han tar turen i år og ;)

Arne er i full fart på vei over ja. Merker at jeg begynner å få abstinesliknende følelser selv - og da har jeg bare vært der en gang før. Planlegger allerede neste års tur i mitt stille sinn, samtidig som det er veldig mulig jeg stikker til Frankfurt for å trøste meg selv i mellomtiden :P

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne er i full fart på vei over ja. Merker at jeg begynner å få abstinesliknende følelser selv - og da har jeg bare vært der en gang før. Planlegger allerede neste års tur i mitt stille sinn, samtidig som det er veldig mulig jeg stikker til Frankfurt for å trøste meg selv i mellomtiden :P

Tenkte meg over igjen neste år. Hilse på veninnene mine på Diamond-standen :wub:

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

herregud som jeg skulle ønske jeg måtte dra dit, hvordan overtaler jeg sjefene mine på operaen at dette er kunnskap som operaen trenger slik at jeg må dra og sjekke forholda? Kanskje jeg kan manipulere på dem i et års tid slik at jeg får reise neste gang. SLipper de engang inn privatpersoner på denna messa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.