Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aeonic Dream - An Enlightened Fool


stene92

Anbefalte innlegg

Da er vi endelig fått ferdig en av de nye låtene våre.

Låta er spillt inn i vårt/mitt studio og video'n er laget av oss.

Kom gjerne med kritikk på noe vi kan forbedre til nestegang!

Låta blir sluppet 10.desember på vårt eget label "Aeonic Records" og er å få tak i på iTunes og alle andre steder for salg av nedlanstningsmusikk.

Setter pris på kommentarer eller subscribere på youtube også!

Med det samme vil jeg bare nevne at jeg har en tråd under "Konserter" her på forumet, om noen trenger support e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enlightened Tool?

Pretty cool synes jeg. Fryktet lenge at det skulle komme en lang kip teknisk shred solo men det gjorde det heldigvis ikke. Synes dere spiller bra jeg. Hvis jeg på død og liv skal kommentere noe er det vokalen. Hørses til tider litt anstrengt ut.

Elles så det utt som opptil flere av dere har kort hår så der er det jo en del å ta tak i.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enlightened Tool?

Pretty cool synes jeg. Fryktet lenge at det skulle komme en lang kip teknisk shred solo men det gjorde det heldigvis ikke. Synes dere spiller bra jeg. Hvis jeg på død og liv skal kommentere noe er det vokalen. Hørses til tider litt anstrengt ut.

Elles så det utt som opptil flere av dere har kort hår så der er det jo en del å ta tak i.............

Hehe, var ikke lenge siden jeg og bassisten kløppa oss.. trommisen vår tror jeg rett å slett har dårlig hårvekst.

Sparer faktisk til langt igjen nå ;)

takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt dette høres bra ut. Gir meg litt samme vibbene som et annet norsk band; Communic (ikke noen negativ samenligning det!)

Communic tar jeg som veldig positivt! Faen jeg digger det bandet! :)

Men noen som har noe å si på selve produksjonen? da det er jeg som har produsert låta :)

Endret av stene92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det var jævla kult ^_^ er ganske enig i at det minner om communic, for vokalen er ganske lik oddleif sin. Jeg har ingenting å klage på i lydkvalitet ved tanke på at dere har gjort det i eget studio :)

Kommer det et debut album snart fra dere? :rolleyes:

keep up the good work \m/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gitarene var mer "vegg", om du skjønner. Og kanskje litt mer low-end generelt.

Ja, det er jeg forsovidt enig med deg i Curl-head! :)

Er trommene trigga?

Trommene er trigga ja..

syntes det var jævla kult ^_^ er ganske enig i at det minner om communic, for vokalen er ganske lik oddleif sin. Jeg har ingenting å klage på i lydkvalitet ved tanke på at dere har gjort det i eget studio :)

Kommer det et debut album snart fra dere? :rolleyes:

keep up the good work \m/

Kult å høre!

Ja, nå har vi kjøpt oss en Røde Mk2 mic til vokal også, så nå blir det bedre kvalitet på vokalen også!

Vi holder på i studio for tiden, men det går ikke sånn veldig fort at det er noe til å skryte av..

vi har vell 4-5 låter klare for full-lengderskiva, som vi for en eller annen grunn må spille inn på nytt,

+ at vi må øve til konsertene, også holder vi på med nytt matriell..

Så målet mitt er å ha full-lengder skiva iløpet av 2011.. Tar litt lenger tid når man gjør alt selv, men det er sånn det er å være maks kontrollfreak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.