Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PRS


LuckyLuke

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit å betale for utsende, for det er det eneste du gjør. PRS er bare overpriset. Ikke noe veldig god gitar. Selger på merket.

jeg må bare spørre; Har du noen gang spillt på en PRS???

Vi fyller 10 års jubileum i år min PRS og jeg og det ekteskapet skal aldri brytes selv om Statens Innkrevings sentral skulle banke på døra :)

PRS gitarer er de eneste gitarene jeg har spillt på som føles "levende"...

Syns ikke de SE modellene var helt 100%. Tror jeg ville lagt på en lapp eller to og heller kjøpt meg en brukt normal modell om jeg skulle kjøpt i dag... just my opinion...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling :D hehe... Synes ikke SE er så gode gitarer.. En venn av meg  har en Santana SE som er faktisk den beste santanen jeg har prøvd... Den er LITT go men ikke noe i forhold til en "ordentlig" prs..

hehe.. nei, men man må vel betraktelig opp i pris hvis man skal ha en "ordentlig" PRS.. men hvis man sammenligner SE serien med Ephipone, så ligger vel mange av de gitarene på samme pris.. jeg har ikke penger til en "ordentlig" PRS, så derfor kjøper jeg bare en SE..;) hihi.. men synes den er digg å spille på hvertfall, så da kan man jo ikke klage :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.