Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger tips ang. Engl


Norstorm

Anbefalte innlegg

Ja, jeg hade en Marshall JVM410H, og synes det var den sjukeste clean kanalen jeg noen sinne hadde hørt.

Men yet again, så var det ikke helt greia på vrengen når jeg tok frem 7 strengere, så jeg titter litt på Engl sine amper. Alle anbefaler det, og jeg fikk låne en Powerball en gang jeg sku spelle..

Den var jo rimelig tight for å si det mildt. Jeg vurderer Engl, men vet for lite.. Jeg prøver å kikke på hjemmesiden dems, men blir lite klok ass :|

Er det noen her som kan opplyse meg om forskjellen på alle ampene dems, om man ser vekk ifra det innlysende som antall watt i utgangseffekten, og slikt?

En kamerat av meg mente jeg måtte kjøpe powerball II, men finner lite info om oppgraderingen fra version I..

En annen kar på nettet her, mener man bør gå for en Special Edition. Nå var jo prisen på den spesialsaken helt hisides sunn fornuft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ingen har nevnt ENGL Blackmore enda... (EDIT: Så at Debris hadde nevnt den :P )

den er veldig prisgunstig til Engl å være (koster ca. 8-9-10k brukt.)

Den har 4 kanaler, med delt EQ... (Bruker for det meste EQ'en i G-Major 2 uansett jeg men)

og den har MYE, MYE godlyd. Har også ett mye bedre rykte enn ***Ball forsterkerne til ENGL.

Den er basert på en ENGL Savage, uten å voldta pengboka. Man får rett og slett MYE lyd for penga.

Låter bra på lavt volum gjør den også.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på at Blackmore er en kongeamp. Har den selv, men skulle jeg virkelig gønna på (vet ikke hvor mye Norstorm vil bruke, Blackmore er som sagt litt billigere) så hadde jeg gått for Invader eller Savage!

Edit: leif, blame the iPhone..

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.