Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva ville dere kjøpt i USA?


ovl

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den ser fin ut den, men ovl hvorfor kjøper du en gitar i usa som du uansett skal selge med en gang nesten. Jeg regner med at du ikke er så ofte i usa så jeg ville kjøpt noe jeg virkelig ville ha. F.Eks: Et par stompbokser og sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke legge til ca. 400 dollar og kjøpe en US made? (Nå er det jo ikke sikkert du har penger til det, kan sikker finne en US strat billigere enn 900 dollar)

Med tanke på at du skal til USA og det er billigere har du sjansen til å kjøpe en bedre gitar til en billigere pris.

Den du linket til er ikke nødvendigvis dårligere, men du kan nok få bedre "right-out-off-the-box" ved å kjøpe US made.

Men prøv gitarer, og sammelign priser så kan det hende du ender opp med noe helt uventet. Ikke nødvendigvis en strat, men bare en du likte når du prøvde ;)

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken gitar for du mest for pengene der nede?

Det der er et spørsmål som bare du selv kan svare på. Alle gitarer, pedaler og slikt i USA er billigere enn i Norge. Det er dollaren som er lav, ikke selve prisene de setter på gitarene nødvendigvis. Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg satt meg ned å prøvd ut alle mulige gitarer. Kjenn hvordan halsen er, båndene, lyden, hvordan gitaren føles. Spill noe av de samme riffene/soloene på hver gitar så finner du forskjellene. Viktig at du tester gitarene, og ikke bare setter deg ned å spiller noe forskjellig på hver gitar og ikke legger merke til forskjellene.

Du kan fort bli overrasket over hvor dårlig for eksempel den straten du har tenkt å kjøpe er til deg, mens en helt annen gitar du aldri har hørt om passer rett i fingra dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.