Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva ville dere kjøpt i USA?


ovl

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått oppgradert utstyret mitt kraftig siden sist. Økonomien min er en drøm :D

Ved en feil ved reperasjon, fikk jeg tilsendt zoom g2.1nu som gir drømmelyder. Den har innebygd looper og alt ellers, så jeg kommer ikke til å kjøpe noe "komplett effektbrett" :P

Så har jeg lyst til å kjøpe noe i usa, litt usikker på hva. Tenker å bruke fra 2500-4000.

Så igjen, hva ville dere kjøpt i USA?

(Grunnen til at jeg lager ny tråd er på grunn av utstyr, og mye unødvenige svar på den forrige, så please ikke steng denne :rolleyes: )

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ville kjøpt meg mange pakker av strengene jeg bruker.

En ny gitar? Du får jo faktisk er norsk gitar som koster 8000kr for 3500kr i USA.

Forskjellige distortion effekter for å se hva som er best =D

Hvilken gitar :blush: ?

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koster jo en Ibanez MTM 2 rundt 5000kr ny i Norge.

Men dollaren er veldig lav akkurat nå, så du får kjøpt utrolig masse billig. Som nevnt, ta deg en tur på Guitar Center. De har nok alt du kan tenke deg.

Endret av Teppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koster jo en Ibanez MTM 2 rundt 5000kr ny i Norge.

Men dollaren er veldig lav akkurat nå, så du får kjøpt utrolig masse billig. Som nevnt, ta deg en tur på Guitar Center. De har nok alt du kan tenke deg.

Trodde den kosta rundt 7000,- jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Mulig det er en gammel modell, før Mick bytta til Seymour Duncan. I følge Ibanez sin nettside så er den utstyrt med 2stk Duncan® HB-105MT. Du kan jo sende en mail til butikken å spørre om de evt kan ta inn den nye hvis de ikke har den.

Endret av Teppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Mulig det er en gammel modell, før Mick bytta til Seymour Duncan. I følge Ibanez sin nettside så er den utstyrt med 2stk Duncan® HB-105MT. Du kan jo sende en mail til butikken å spørre om de evt kan ta inn den nye hvis de ikke har den.

Det er vel da prisen går opp igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.