Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Leter etter en spesiell type metronom


schpangen

Anbefalte innlegg

En i klassen min fant en type metronom til iphonen hans som hadde veldig mange fine innstillinger. Spesielt var det interessant med muligheten til å kunne la metronomen gå i f.eks fire takter med klikk, for så å være stille i et ønskelig antall takter,for så å skru seg på igjen, slik at man kan trene selvstendig time.

Dessverre var det ikke noe navn på den metronomen, så jeg finner ikke ut om det er noe lignende for pc. Er det noen som vet av en internett-metronom eller en man kan laste ned som har en lignende funksjon?

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt sant. Både guitar pro og andre notasjonsprogram funker til det formålet. Guitar Pro har jeg sluttet å bruke ettersom jeg syns det er et bajsprogram, og sibelius har jeg hatt problemer med i det siste.

Jeg fant i allefall en metronom med funksjonen jeg er ute etter nå, og så får jeg skaffe meg guitar pro igjen hvis det kniper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av poenget er kanskje at det ikke skal brukes ved en PC? Noe annet å spille trommer på et sett med iPhone i øret enn å tromme på et bord mens man stirrer på en skjerm. Var uvøren nok til å gjøre et søk, og er det noe det finnes nok av er det apps til iPhone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt sant. Både guitar pro og andre notasjonsprogram funker til det formålet. Guitar Pro har jeg sluttet å bruke ettersom jeg syns det er et bajsprogram, og sibelius har jeg hatt problemer med i det siste.

Jeg fant i allefall en metronom med funksjonen jeg er ute etter nå, og så får jeg skaffe meg guitar pro igjen hvis det kniper.

-Og hvilken en det er, er hemmelig? Hoster du opp svaret, så er denne tråden nyttig for andre, og ikke bare for deg. i den grad den har vært nyttig, da. Du fant det jo ut selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Og hvilken en det er, er hemmelig? Hoster du opp svaret, så er denne tråden nyttig for andre, og ikke bare for deg. i den grad den har vært nyttig, da. Du fant det jo ut selv. :)

Såklart, en liten forglemmelse. ^^ Hadde tenkt å poste linken, men det glemte jeg. Lurer på om jeg fant den på Download.com. Metronomen heter i allefall Weird Metronome, og funket knall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.