Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Glemte" gitarhelter


Roar

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jarle Hagen! :D

Ikke sant Debris? ;)

Jarle må med, The man, the tele, the myth :)

Hils han hvis du ser`n, hakke prata med han på årevis!

Et stykke rocke-historie, uansett:

Oh yeah!

Hadde "Rock will never die" på kassett når jeg var drittunge og hørte på den hele tiden.

Into the Arena var favoritten.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sjel og dybde i spillet sitt, i tillegg til en ganske særegen stil og sound.

Ihvertfall hvis overstadig dritings er en egen stil, ha ha ha. Nei huff, han har hatt noen tøffe år. Alltrid kipt å se gamle helter kjøre livet sitt i grøfta.

Digga Into the Arena masse på kassett jeg og (tror vi avslører at vi er prehistoriske nå ass Debris, kassett liksom. Fant en gammal NAD kassettspiller når jeg tømte leiligheten nå men jeg vet ikke om jeg har no kassetter lenger. Får dra på platekompaniet å spørre etter nyeste AIC på kassett).

Men jeg aldri prøvd å spille no Schenker, har dere? Jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke, jeg burde jo ha gjordt det. Ble bare masse Scorpions, ha ha ha ha. You see the microphones up in the air? you see them? we're doing a live recording toniiiiighet.

Mattias og Rudolf, dem gutta hadde følelser ass:

Smashing Pumpkins spilte The Zoo i Spektrum sist....... Billy er merkelig.

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en gammal NAD kassettspiller når jeg tømte leiligheten nå men jeg vet ikke om jeg har no kassetter lenger. Får dra på platekompaniet å spørre etter nyeste AIC på kassett).

Jeg kan overta NAD decket, jeg fant en hel kasse med kassetter sist jeg flyttet. Ja-så kan jeg øhh kopiere noen av kassettene på øhh cd-plate, øhh så blir det mersom "å ta opp" som vi jo drev mye med før :D Tror jeg har en ubrukt Maxell XL-II liggende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan overta NAD decket, jeg fant en hel kasse med kassetter sist jeg flyttet. Ja-så kan jeg øhh kopiere noen av kassettene på øhh cd-plate, øhh så blir det mersom "å ta opp" som vi jo drev mye med før :D Tror jeg har en ubrukt Maxell XL-II liggende :D

Ja dengang så var de rett opptak skulle ta livet av platebransjen. Isteden er de iferd med å begå selvmord. Det er 10 år siden Napster og fortsatt tungvindt som helvete å få kjøpt bra kvalitet musikk lovlig på nettet.

Nei litt lavere hår. Her er SS (og no gearhomos) fra NAMM i januar:

4286633226_fbbdd3514b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.