Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Studio Alpine White


Rikjense

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg å si ca hvor mye jeg kan få for min Gibson Les Paul Studio Alpine White?

Gitaren har jeg hatt i ca 2 år nå, og kostet mellom 9 - 10 000 kroner. Den er i god stand, bare noen skrammer her og der som man ikke ser hvis man ser forfra.

En stemmeskrue er blitt bøyd, men det skal fikses (se bilder)

14wd4l4.jpg

e0sj05.jpg

Her ser dere den bøyde stemmeskruen som skal fikses

24fi3ko.jpg

2vjsx8x.jpg

2luxwg3.jpg

Her er de to skadene. De kan ikke bli sett hvis f. eks man spiller live, øver eller noe sånt, bare hvis man snur gitaren rundt og ser etter merker

Håper dere kan anslå en ca pris :)

-Rikart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei.

Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg å si ca hvor mye jeg kan få for min Gibson Les Paul Studio Alpine White?

Gitaren har jeg hatt i ca 2 år nå, og kostet mellom 9 - 10 000 kroner. Den er i god stand, bare noen skrammer her og der som man ikke ser hvis man ser forfra.

En stemmeskrue er blitt bøyd, men det skal fikses (se bilder)

2luxwg3.jpg

Her er de to skadene. De kan ikke bli sett hvis f. eks man spiller live, øver eller noe sånt, bare hvis man snur gitaren rundt og ser etter merker

Håper dere kan anslå en ca pris :)

-Rikart

du kunne sikkert solgt den for mer, siden det ene hakket er formet som ett hjerte :D

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min i går, det er en 2004 (mener jeg å huske) som riktignok har et og annet hakk utover din der, til gjengjeld har den dunlop straplocks, fulgte med jævlig sexy zebrastripet reim :P og ikke minst - det er min gamle, som jeg har angret på at jeg solgte! Og jeg gav 7000 for å få den tilbake og var fornøyd med den prisen. Nå gir man kanskje noe ekstra for å få tilbake sin gamle gitar (hadde jeg noen gang funnet den gamle squier'n jeg ble frastjålet i '96/'97 hadde jeg gitt mye for den, feks) så ta det med i betraktningen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ment til Slash som at han burde skifte skruen, når Rikjense allerede øverst i førstepost har skrevet at det skal fikses..

Dårlig spøk fra min side...

Jeg er forresten Guns N' Roses, du skal ikke blande meg med Slash93, vi er to helt forskjellige personer. ;):P

Lykke til med å få solgt den da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.