Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Crave guitars


Moody

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer bare på om det er noen på dette forumet som har erfaringer med gitarer fra Crave?

Har lenge hatt lyst til å kjøpe meg en ny gitar, muligens en LP lignende sak.

Nå ser jeg det ligger ute noen gitarer fra Crave på halv pris på finn.no, selger er cavemusic.no

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20734494

Finner nesten ingen som har noen erfaringer med disse gitarene.

Tenker kanskje spesielt på Crave Black Dove E300-BLS (spesial edition)

som nå er en av gitarene som ligger ute. Holder de stand?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... halv pris i forhold til hva? Jeg finner ikke en eneste referanse til disse på nettet, bortsett fra hos cravemusic.no.

DJ

--

Nei si det. Det gjør ikke jeg heller.

Var igrunn derfor jeg håpet at noen kunne fortelle meg om dette var noe søppel eller ikke. Om prisen var grei i forhold til gitaren.

Tror nesten allerede nå jeg konkluderer med å holde meg unna, med mindre noen plutselig skulle overbevise meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crave-gitarene lages ikke lenger. De ble bare markedsført i Norge. Det var vokalisten i bandet vårt som designet, bestilte og importerte gitarene fra Kina, og eide varemerket. Det foretaket gikk dårlig og han solgte restpartiet til Cave Music som selger dem bl.a. på finn.no. Har prøvd flere av dem og det er greie, men typiske kinagitarer med ok treverk/jobb og relativt labre pickups/elektronikk. Får man en av de LP-inspirerte modellene til under 2k så er det en ok deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crave-gitarene lages ikke lenger. De ble bare markedsført i Norge. Det var vokalisten i bandet vårt som designet, bestilte og importerte gitarene fra Kina, og eide varemerket. Det foretaket gikk dårlig og han solgte restpartiet til Cave Music som selger dem bl.a. på finn.no. Har prøvd flere av dem og det er greie, men typiske kinagitarer med ok treverk/jobb og relativt labre pickups/elektronikk. Får man en av de LP-inspirerte modellene til under 2k så er det en ok deal.

Da får jeg ta det opp til vurdering igjen muligens. Takker for bra respons. Ga meg svar på det jeg lurte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.