Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hallstein's Utstyr, Helrenovert ! [25.02.2011]


Hallstein

Anbefalte innlegg

Her har det vært veldig mye utskiftinger i det siste, men jeg tror faktisk jeg har funnet det jeg trenger nå... :P

Hjemme bruker jeg 2x KRK Rokit RP5G2 monitorer, eller ett Sennheiser HD555 Headset.

På øving bruker jeg PA'en vi har der, samt en aktiv monitor.

Gitarer

t_DSC04529.JPG

Axe FX Ultra

t_DSC04540.JPG

Fractal Audio MFC-101

t_DSC04539.JPG

Kort liste over utstyr jeg HAR hatt.

Behringer FCB-1010

Schecter V-1 Apocalypse

T.C. G-Major 2

ENGL Blackmore

Greenercaster (Partsocaster, metallic blå)

ToneBone Hot British

Ceriatone Plexi 50

Marshall Basketweave Cab '73 2 Greenbacks 2 Blackbacks.

Zoom H4 Opptaker

THD Hotplate

Dunlop Crybaby from hell.

Tonebone Hot British.

ENGL 112V-PRO Vintage 30 Cab

Blackstar HT-5H

Schecter C-7 Standard

LTD EC-1000 m/Svart Hardware

Visual Sound Route 66 V2

Epiphone G-400

Boss TU-2

Marshall DSL 401 Combo

Boss DD-3 Monteallums

Line 6 PocketPod

LTD KH-202

Roland Micro Cube RX

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke om jeg ville gått for HT-5 Mini stacket... Hvis det er samme 10" høyttalerene i stacket som i komboen, iallefall... Prøvde komboen på Riff, og det var rett og slett en helt annen amp, den var mye spinklere, etter min mening... Skaff deg ett closed back kab med V30 12" høyttaler(e).. Orange 212, Engl 112, Mesa e.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg ville gått for HT-5 Mini stacket... Hvis det er samme 10" høyttalerene i stacket som i komboen, iallefall... Prøvde komboen på Riff, og det var rett og slett en helt annen amp, den var mye spinklere, etter min mening... Skaff deg ett closed back kab med V30 12" høyttaler(e).. Orange 212, Engl 112, Mesa e.l

Ja, jeg skal hvertfall ha meg et kabinett med celestion vintage 30's. Men har ikke helt bestemt meg om jeg skal ha 2x12 eller 4x12 kabinett ennå. Blir nok litt fyldigere lyd med 4x12 siden man vil bevege litt mer luft en et 2x12... Men så er jo 2x12 mye lettere å få plass til i bilen også da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg ville gått for HT-5 Mini stacket... Hvis det er samme 10" høyttalerene i stacket som i komboen, iallefall... Prøvde komboen på Riff, og det var rett og slett en helt annen amp, den var mye spinklere, etter min mening... Skaff deg ett closed back kab med V30 12" høyttaler(e).. Orange 212, Engl 112, Mesa e.l

Ministacket låter en del tøffere en komboen, men ikke så fett som et bra kabinett, som de du nevner her, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjøpte en Engl Blackmore på impuls i dag, Fikk prosjektbonus, jaja... Ble forelska i vrengen med EN gang jeg prøvde den, fy faen så konge forsterker :D

Litt av et impulskjøp, men gratulerer og jeg får vel si: velkommen i ENGL familien :) (Selv om du hadde et kabinett fra før av da:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.