Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hallstein's Utstyr, Helrenovert ! [25.02.2011]


Hallstein

Anbefalte innlegg

Ah, da så. Men sykt ass, du har kjøpt dette innen et par måneder? :P

I November kjøpte jeg blackstar'en (3500,-), i desember kjøpte jeg Engl-Cabbet (3500 tror jeg) og LTD Eclipsen (4500), i begynnelsen av januar kjøpte jeg meg rack (1200,-) og G-Major 2 (3000,-)... i Februar har jeg kjøpt Marshall Cab (4000), da jeg fant ut at jeg ville ha større lydflate, og nå kjøpte jeg meg Engl (9500,-), for å få skikkelig vreng ! :P

Det hører også med til historien at Jeg har jobbet som elektrikerlærling på ett bygg i 2 år snart, der vi jobbet akkord, og akkorden gikk jævlig bra for bedriften + vi hadde en bas som er JÆVLIG flink til å skrive tilegg. Derfor fikk jeg utbetalt nært 100.000kr + vanlig lønn i desember, hvorav rundt 60 har jeg spart, og noe har jeg betalt ned bil med, og noe gikk på div. gitarutstyr :D

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Najs utstyr :D Fet Schecter, har samme bare i hvit, og ikke i custom :P Som du sier, ekkel vektfordeling men sånn er vel alle v-gitarer :P

Jepp, i guess... Fått mange komplimenter på V-Gitaren, men jeg er skikkelig glad i den :D..

Har jeg noe jeg skulle sagt om den, er det vektfordelingen og at den har en litt lang skala... Er vant til Les Paul/Gibson skala-lengde, mens denne er merkbart lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Bestilte labels fra

www.stomplabel.de

Kjapp service, og de sender i brev, så man kommer unna moms :)

Labelsene er magnetiske, så man slipper unna lim og slikt.

Aph : Jeg er sjuk, hodet funker ikke som det skal i dag, jeg er unnskylt :P

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fotbrettet er smuuuth, slipper å programmere, alle knappene på fotbrettet fungerer som jeg har lablet dem rett ut av boksen. Det er også veldig enkelt å gjøre om, om du f.eks vil ha de 10 eller 15 nederste knappene til presets istedet for individuelle effekter. Man kan også trykke reveal, så vil de nederste 5 knappene også funke som av/på knapper for eventuelle effekter, om det skal være ønskelig.

Det er også en egen utvidelsesport som Fractal skal bruke til å utvide med, senere...

Samt at det er støtte for 4 expressionpedaler, og ekstra switcher om det skulle være intressant. Det koster litt, ja. Er det verdt det? Det vet jeg ærlig talt ikke enda. Men fotkontrolleren matcher absolutt byggekvaliteten til axen perfekt. Når jeg først skulle investere såpass i fabrikknytt gear, kjøpte jeg likesågreit matchende fotkontroller.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.