Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Monster Cable


Sandman

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg altså fått mine Monster Cables, det tok 6 dager, all the way fra over there, og jeg betalte i overkant av 300 kr pr. stk.

Her følger en kjapp review:

Lyd: Jeg trodde ikke at det var mulig at Les Paul'en skulle få mer baller, men det gjorde den faktisk, og det er også en forbedring i toppen, en ganske klar forbedring egentlig. Skal komme mer tilbake til dette etter øving i ettermiddag.

Konstruksjon: Kabelen virker svært solid, en anelse tykkere enn de fleste andre instrumentkabler, jack'ene er SVÆRT sexy ergonomisk utført,og de er dekket av 24k gull. Hehe, det står faktisk på esken: Patented body shape with 24k gold contacts-who says you can't get excited about a connector?

Annet: Den er foreløpig ganske vanskelig å kveile, det vil si, det virker som om kabelen har veldig godt minne ved kveiling, ikke når den er utstrakt, noe som ikke trenger å være en fordel. Det håper jeg forbedrer seg etter en stund. Det fulgte med en sånn kul rød borrelås-sak til å holde kabelen sammenkveilet med, nok et pluss.

Definisjon:Kabelen jeg har sammenlignet med og brukt tidligere er ikke noe dårlig kabel det heller, Klotz kabel med Neutrik jack'er, men det er helt klart forbedring i lyden; klarere topp og tightere bass, og det skulle ikke forundre meg om det har skjedd noe i mid-området også. Legg til 100% unlimited warranty no matter what happens og den røde borrelås-saken, så synes jeg lett at kabelen er verdt 320 kroner.

LØP&KJØP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble det ingen moms, selv om kabelen kostet over 200 kr ?

prøvde å bestille noen andre kabler fra music123 nå, men portoen koster jo 25 dollar? .. da blir det jo plutselig dobbelt så dyrt.. finnes det et trix, for å få billigere porto ?.. kan umulig koste 25 dollar for to enkle kabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg egentlig aldri tenkt på - at lyden blir bedre med bedre kabler! Får nesten bestille noen sånne da. Har generelt bare pleid å kjøpe de billigste, fordi jeg har en lei tendens til å miste dem da. Kabler var usedvanlig billig i tyskland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deter ihvertfall ingen tvil om at lyden ble annerledes, men det viktigste for meg er at kabelen holder, og gjør den det ikke, får jeg en ny. Når det gjelder nøyaktig hva det kom på med frakt og toll og moms er jeg sannelig ikke sikker, da jeg betalte med visa, og har ikke sjekket saldoen enda. I fraktbrevet står det at jeg betalte 26 dollar pr.stk, noe som ikke kan stemme, da de koster 49 dollar pr stk. Jeg vet ikke, men skal finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med nettrom her. Men det er klart at hvis signalet er meget dårlig gjennom kablene bør man jo kjøpe seg nye.

Jeg skal vertfall ikke kjøpe meg nye fancye kabler til 400 kr stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.