Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor er min gamle Squier stratocaster?


siimen

Anbefalte innlegg

Ja, nå har tiden kommet og jeg angrer på at jeg solgte den første elgitaren min som var min andre gitar. Hvis kjøpern er her på forumet, eller noen kunne tenke seg å vite hvem kjøpern er, så hadde jeg satt ekstremt stor pris på å komme i kontakt med den personen. Skulle gitaren være videresolgt igjen så vil jeg helst komme videre i kontakt med den som kjøpte gitaren fra han igjen også.

Gitaren:

En Squier Stratocaster fra ca 1998-1999. Førstegangskjøpt på Music Sound AS i Kongsvinger. Gitaren var(og er forhåpentligvis) av fargen på bildet under. Det ble byttet den miderste mikrofonen før den ble solgt, til en i litt mer brun farge, på garanti. Gitaren ble solgt med en firkantet kasse med blått stoff, ei reim(som jeg mener kanskje ble glemt ved salget) og to gitarkabler. Gitaren hadde et klistremerke på seg av en løve eller lignende i rødt der som det er tegnet inn en rød figur på bildet under(denne antar jeg ble fjernet raskt etter salg).

Kjøper/forhåpentligvis eier:

En mann fra Gjøvik. Med meget kort hår(4mm eller mindre) håper, jeg mener å huske at det ikke var noe hår der. Jobbet i Oslo og pendlet ukentlig mellom Gjøvik og Oslo, derav ble gitaren solgt en fredag når du var på vei tilbake fra jobb. Kjøpern hentet gitaren i Kongsvinger fra meg og min far i en burgunderrød Volvo 240 stasjonsvogn(hoho, det er harry ;) ) Det er mulig, men bare KANSKJE, at du på den tiden kjørte en nyere volvo av uviss type.

Bilde av en lignende gitar med rette farger og med det røde klistremerket(prøvd å tegne inn posisjon)

0310001532_xl.jpg0310001532_xl-Kopi.jpg

Denne gitaren vil kjøpes tilbake for nesten enhver pris, og jeg vurderer belønning for den som klarer å finne frem til den!

Endret av siimen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du leter etter en kar fra Gjøvik som er veldig kort - faktisk 4mm ? Og du husket ikke spesifikt at det var noe hår noe sted ?

:D

Jeg beklager, men denne kunne jeg ikke la stå uten kommentar :) Lykke til med å finne gitaren forresten.

Fiksa ;) Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.