Web Analytics
Gå til innhold
Airbrusher

Akryl kropp

Anbefalte innlegg

Mener at BC Rich hadde noen modeller med sånn kropp en stund.. Har ikke prøvd, men ser jo kult ut! Robb Flynn i Machine Head har en rød Warlock med sånn kropp som han brukte live for et år siden. Låt kule.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest KAARVAAG

det var jo bare dritfett! :D

instant GAS :ninja:

må prøve å få meg ny jobb til våren,har så altfor mye GAS for tiden :mellow:

Endret av KAARVAAG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har/har prøvd disse? :

NEW 09 SEE THRU ICE CLEAR ACRYLIC STRAT ELECTRIC GUITAR - eBay (item 180438028476 end time Nov-29-09 18:08:03 PST)

Er det noe å bruke penger på?

Prøvde en Custom "les paul" i Akryl en gang, det låter ganske heftig med hi-gain!

Jeg kunne gjerne kjøpt en vis jeg hadde budsjett til det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men Det er nok ikke det i denne. Elektronikken tar så mye plass at det hadde syntes. Dumt at du er southpaw, ellers så skulle du fått testet sustaineren Det er morsomt. Passer nok best til litt lange toner, ikke nødvendig på raskere ting, rett og slett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen er så flink som Steve Vai til å lage orgasmetryne når han drar toner. Det er nesten som om han har koblet gitaren mot kuken.

Endret av Foo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper han har øvd foran speilet. Synes Vai er veldig flink, kreativ og en fantastisk musiker, men klarer ikke helt å få bort sånn "homofil kelner spiller gitar"- stereotyp når jeg ser han live eller på video. Det er jo en del av showet.

Har forresten ikke noe i mot homofile eller kelnere, er mer klisjéen på oppførsel jeg tenker på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen er så flink som Steve Vai til å lage orgasmetryne når han drar toner. Det er nesten som om han har koblet gitaren mot kuken.

Ja, du har rett der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.