Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarbutikker i Oslo?


leo

Anbefalte innlegg

(Denmark Street i London hadde derimot ikke gjort noe :) )

Syns Denmark Street var en smule oppskrytt. Var ikke så veldig mange butikker og de hadde ikke så altfor bredt utvalg. Men dog bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på riff å kjøpte meg en effektboks fra Boss.

Godt fornøyd med betjeningen, de var veldig hjelpsomme og jeg satt lenge i amprommet å spilte, de ble litt redde da jeg tok ned Jem7vwh`en ned ble de litt redde men de roet seg ned når de hørte hvordan jeg spilte.

Var også innom imerslund og kjøpte litt plekter, greie folk der også, tok ned mange gitarer å prøvde. Men derimot Myhrbraaten var KJIPT!

Alle gitarer utenom billigdritgitarene var sikkerhetsfestet med strikk....

Moro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nå der....sto ikke no pris på den....

Strengene var også justert ALTFOR langt ned i forhold til andre jeg har prøvd, så det var ikke akkurat så veldig deilig å spille på den.

Men likte amp rommet, bra utvalg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Du har kanskje rett. Men han ene tjukken der kunne godt spart seg for halvparten av selvfølgelighetene sine... Nei, vent'a. Det er jo bare tjukke folk på Riff. Han tjukke med bart mener jeg. Han lille tassen som er sjef for stedet (tror jeg) er litt vel stygg i fjeset hver gang jeg kommer inn døra. Bortsett fra det er det jo en grei gjeng. Men jeg liker egentlig ingen av butikkene i Oslo. Arrogante støvler hele bunsjen. Det er liksom kunden som skal forstå selgeren i stedet for at selgeren skal forstå kunden her. Bare avdanka kvasigitarister som trøkker deres begredelige verden over på unge lovende gitarister.

hehe. Jeg aner ikke hvor lenge siden du har skrevet dette, men jeg føler det helt likt.

Vært innom Myrhbråten og 4Sounds å kommer inn i joggedress og ei gammel jakke å sier jeg ser etter akustisk gitar, da gjerne Martin, taylor eller Gibson fra 10tusen og oppover, så ser de nesten dumt på deg. I slutten føler jeg meg bare iakktatt og føles ut som om det er forventa at jeg skal handle med en gang.

Han unge med mørkt halvlangt hår på Myrhbråten skal faktisk vel og merke ha et stort pluss. Hyggelig, service innstilt og god info, å understreket at jeg for all del måtte gå rundt å titte, lot meg være i fred, å var imøte kommende.

Det er det ikke alle som er.

my2cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.