Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarbutikker i Oslo?


leo

Anbefalte innlegg

Yes, var i Larvik i dag, var på hytta til Okarn og Tanta mi på... Litt flaut og si det! Trenger jeg og si mer enn Nevlu... Så skal dit igjenn så det var bra det du sa om den butikken... Det blir nesten litt sånn ferie så man unner seg gjerne litt ekstra ting, så tenkte jeg det var ganske billig der og, men det var det ikke...

Foresten ganske vill historie også...

Men Larvik likte jeg, forhold til Nesodden som jeg er fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe. bombe, den butikken er lagt ned :D må til sandefjord for å kjøpe strenger osv, men makan til sucky butikk skal man se lenge etter, like greit den ble lagt ned.

Nevlunghavn eier da, men sjekk ut stavern også om sommern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet bare om immers , myrtbraathen og riff.. Jeg vet OM norsk musikk , men har aldri "funnet" det.

Nilsefix

For å finne Norsk musikk: Still seg opp rett utenfor Trafikanten (det støgge tårnet i Oslo-S-enden av Karl Johan). Ta buss 34 i retning Tåsen. Hopp av bussen på stoppet "Tåsen Allè". Gå over veien og rett frem, så kræsjer du i veggen på Norsk Musikk.

Jeg bor like i nærheten, PM eller no neste gang du skal til Norsk Musikk hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke om hvordan prisene er på norsk musikk, jeg synes det er litt mer moro å stikke til sentrum når jeg skal handle/myse på gitarutstyr, da kan man jo kjøpe plater også. Ikke så stas å spasere 5 minutter når man skal kjøpe noe annet enn mat (jaja, jeg ER vokst opp på bygda).

Sjekk www.nmdistribusjon.no for mer priser og info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorød, vedvik i sandefjord er også sånn. Sålenge du kjenner folka der gir de deg bra rabatt.. ettersom de kjenner ganske mange kan jeg egentlig ikke skjønne at de klarer å tjene noe på det, men det er jo en glimrende måte å tiltrekke seg kunder på ihvertfall. Litt lave priser, mye salg og godt rykte er jo tross alt bedre enn høye priser med minde salg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter på Vedvik/Tønsberg slår av så mye på pris på oss "stamkunder" at jeg får dårlig samvittighet. (Det gjør helt klart ikke lommeboka noe da:))

Hva synes du om Vedvik butikkene? Har du vært i Tønsberg?

jeg er sikkert uber-stam-gjest på vedvik :D .. bare henger der og gjør ingenting.. til gjengjeld får jeg så sjuke priser at , huff.. Der er det sånn "magne, mye skal du ha for 5 jazz III" . "bare labb bak i skuffen". det har skjedd 3-4 ganger :P men seff ikke alltid..

de slår ofte av 40-50% på "små" varer .. sax-softbagen min kosta egentlig 1400 fikk den for 700 :D haha .. Magne er så sinnsykt kul ;) hehe ...

"FAAEN! nå fikk jeg kaffe på snabelen.. hjem å skifte - hadde dere i husbandet giddi å passa på sjappa?" :P hehe ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.