Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarbutikker i Oslo?


leo

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tåpelig å grine over sure gitarer i en butikk.. stemmer du gitaren en gang i uken hjemme også ? .. du kan jo ikke forvente at ansatte skal springe rundt å holde alle gitarene stemte til enhver tid.. da er det nå bedre at de har litt utvalg enn at de har 5 gitarer inne som er helt rene .. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ..

tror det var i fjor , så satt jeg på myrbraathen å spilte på en jævli dyr martin :P bare for å sjekke om de ble pisste egentlig , for de hadde vært så tette litt før.. Og de har sånn greie med at om du er "ungdom" så kan du ikke prøve ellerno ... det virker iallefall sånn :P..

Men så kom det en kar som jobba der da.. og bare semi-løp bort som "SER DU IKKE PRISLAPPEN"-stil .. hehe men så kom han fram , og hørte på det jeg spilte og sa "ok da" :P haha .. jeg var nesten litt stolt da :9 hehe .. men de er som regel jævli teite..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Hvor lang tid tok det igjen?

Til jeg fikk meg gitar? Det tok meg vel knappe halvannen time før jeg hadde den samme gitaren, kjøpte den på myrbraathen til 6500, og på Riff kosta den 5000. Men fikk jo en mye bedre gitar:

60 talls modell, istedenfor 70 talls

Rosewod, håper alle kjønner hva mener

Orginal kropp (som jeg faktisk tror alle fendere har)

Orgianale Pickuper så det synes jeg var vert 1500 kr. og nå får jeg jo rabatter der...

Foresten Nils, var i Larvik i dag, og fant ikke gitarbutikken... Var bare i sentrum da! Hint, hint hvor ligger den? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vært i larvik? jøss..

Gitarbutikken i larvik er virkelig et sant helvete :P aldri kjøp noe der. Han fyren som driver det er så gjerrig at det er kvalmt. en sann historie på det følger:

"en kamerat av meg labber inn på Tønsberg Musikkforlag , merkelig nok i Larvik . Han vil ha seg en Mexico-lagd Strat men de har det ikke inne . Han spør om han kan ta inn en bare for at han kan prøve , og gjør seg klar på at han ikke er sikker på at han vil ha den , men bare prøve. Så han får den inn og karen sier at han må jo kjøpe den når han har tatt den inn! (en mexico strat er en ganske standard ting å ha inne !! og det blir en del krangel. Heldigvis likte han gitaren da , så han endte med å kjøpe den . Når han betalte fikk han ikke NOE avslag fra veil. og han manglet 5 kroner. Gjett hva han sa !! : "det er ikke så stress , du kan bare komme innom med dem neste gang du er i nærheten" ... " story slutt :P

Det jeg ser på som den lokale sjappa befinner seg i Sandefjord og heter Vedvik .. Hvor er du fra egentlig?

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vært i larvik? jøss..

Gitarbutikken i larvik er virkelig et sant helvete :P aldri kjøp noe der. Han fyren som driver det er så gjerrig at det er kvalmt. en sann historie på det følger:  

"en kamerat av meg labber inn på Tønsberg Musikkforlag , merkelig nok i Larvik . Han vil ha seg en Mexico-lagd Strat men de har det ikke inne . Han spør om han kan ta inn en bare for at han kan prøve , og gjør seg klar på at han ikke er  sikker på at han vil ha den , men bare prøve. Så han får den inn og karen sier at han må jo kjøpe den når han har tatt den inn! (en mexico strat er en ganske standard ting å ha inne !! og det blir en del krangel. Heldigvis likte han gitaren da , så han endte med å kjøpe den . Når han betalte fikk han ikke NOE avslag fra veil. og han manglet 5 kroner. Gjett hva han sa !! : "det er ikke så stress , du kan bare komme innom med dem neste gang du er i nærheten" ...  " story slutt :P

Det jeg ser på som den lokale sjappa befinner seg i Sandefjord og heter Vedvik .. Hvor er du fra egentlig?

Nilsefix

Æsj, for en gjerrig knark... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.