Web Analytics
Jump to content

gitardoktor i bergen?

Straymond
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

hehe, du sier kanskje noe der.

dårlig butikk å gi gitaren din til musikkverdens svar på Dr. Mengele for en enkel intonasjon, så får du plutselig tilbake en lekk sekkepipe med Ibanez på flute-stocken.

Info om Henki-priser: Jeg leverte inn min Les Paul til om-lodding av mikrofonene/switchingen. Jeg leverte med originalt wiring schema og alt. Det kostet 1200,-

Henki er svindyr, bruker lang tid og holder ikke avtaler.

Jeg skulle selge en gitar og som en gest til kjøperen leverte jeg den inn til intonering og justering slik som det passet kjøper best. Henki lovet å bruke 4-5 dager. Når jeg kommer tilbake 5 dager etter har han ikke begynt, han sier han er ferdig imorgen. Henki bruker imidlertidig 3 uker, kunden går lei og jeg taper 12 høvdinger.

Det værste var at Henki ble sur pga jeg maste så fælt.

Edited by Kossoff

• 4 weeks later...

Var det kun arbeidspenger for lodding eller var det deler inkludert?

Gjorde dem annet med gitaren samtidig?

Nei det var bare lodding, intet annet. Han er veldig dyr. Jeg kan egentlig ikke forstå at i norges nest største by med et vanvittig aktivt musikkliv, finnes kun ett alternativ til reparasjon og annet arbeid. Han er flink ja, men han er dyr, upålitelig og ustrukturert og lar arbeid vente i det uendelige om man ikke maser. Verkstedet er fylt med instrumenter som venter på arbeid, likevel står han og lager nye instrumenter fra scratch i verkstedet sitt. Byen skriker etter en som kan ta over dette store markedet og la ham putle i fred med sine koseprosjekter.

Edited by Mr.Ray