Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gitardoktor i bergen?


Straymond

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

hehe, du sier kanskje noe der.

dårlig butikk å gi gitaren din til musikkverdens svar på Dr. Mengele for en enkel intonasjon, så får du plutselig tilbake en lekk sekkepipe med Ibanez på flute-stocken.

Info om Henki-priser: Jeg leverte inn min Les Paul til om-lodding av mikrofonene/switchingen. Jeg leverte med originalt wiring schema og alt. Det kostet 1200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henki er svindyr, bruker lang tid og holder ikke avtaler.

Jeg skulle selge en gitar og som en gest til kjøperen leverte jeg den inn til intonering og justering slik som det passet kjøper best. Henki lovet å bruke 4-5 dager. Når jeg kommer tilbake 5 dager etter har han ikke begynt, han sier han er ferdig imorgen. Henki bruker imidlertidig 3 uker, kunden går lei og jeg taper 12 høvdinger.

Det værste var at Henki ble sur pga jeg maste så fælt.

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Var det kun arbeidspenger for lodding eller var det deler inkludert?

Gjorde dem annet med gitaren samtidig?

Nei det var bare lodding, intet annet. Han er veldig dyr. Jeg kan egentlig ikke forstå at i norges nest største by med et vanvittig aktivt musikkliv, finnes kun ett alternativ til reparasjon og annet arbeid. Han er flink ja, men han er dyr, upålitelig og ustrukturert og lar arbeid vente i det uendelige om man ikke maser. Verkstedet er fylt med instrumenter som venter på arbeid, likevel står han og lager nye instrumenter fra scratch i verkstedet sitt. Byen skriker etter en som kan ta over dette store markedet og la ham putle i fred med sine koseprosjekter.

Endret av Mr.Ray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.