Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

For Meshuggah fanboys


The Euphor

Anbefalte innlegg

Jeg husker en tråd på ibanezforumet for et par år siden, det må ha vært denne vel..?

Hadde sustain som som sto i stil med vekta, nesten helt ufattelig bra.

Kan være samme gitaren, en svenske som har laget den. Visstnok denne uka at han kom i kontakt med Fredrik. Begynte på gitaren for to år siden. Kan umulig være så mange som har laget gitarer av stein. Selv om Fender har fått en laget, og de likte sustain/lyd, men produksjon utgikk da gitaren var avhengig av eget stativ...

Denne mener jeg å huske veier rundt 20 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være samme gitaren, en svenske som har laget den. Visstnok denne uka at han kom i kontakt med Fredrik. Begynte på gitaren for to år siden. Kan umulig være så mange som har laget gitarer av stein. Selv om Fender har fått en laget, og de likte sustain/lyd, men produksjon utgikk da gitaren var avhengig av eget stativ...

Denne mener jeg å huske veier rundt 20 kg.

Temmelig sikker på at det er den samme ja.

Det var en svenske som arbeidet med stein som bygde den og det var ikke helt problemfritt, men den ser ihvertfall fet ut.

Kan du være snill å lage flere Meshuggah-tråder? Sånn en pr dag kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff ut den. Hvordan tone har egentlig steingitarer? Lyder det bedre enn tre?

Han la i sin tid ut noen enkle lydklipp, men jeg husker ikke så mye av det, bortsett fra sustain-testen hans, som mest sannsynlig satte verdensrekord :D

Man kan vel kanskje se for seg at den låter noe kaldere og klinisk enn tre?? Og muligens veldig artikulert f.eks..

Vet ikke, trokke det er så helt lett å få et godt nok inntrykk av slike lydklipp.

Om du googler en stund kan du kanskje finne noen klipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.