Web Analytics
Jump to content

NYTT ALBUM FRA MUSE!

maksmekker
 Share

Recommended Posts

Anmeldelse av resistance

Blir VELDIG godt tatt imot av musicradar:)

Tror denne platen blir helt sinnsyk!!

Noen flere som gleder seg?:)

JJAAAAA!! syns blach holes var et steg i FEIL retning i forhold til hva jeg syns Muse står for. og det er non-kommersiell spacerock med hylende falsett ala dead stars og micro cuts :D

enig med deg, men eg syntes Black holes er et sinnsykt bra album, bare ikke veldig MUSE:)

Det nye albumet skal der visst inneholde mer solo gitar, selv om de er veldig korte:(

Likte ikke at de beskrev den ene låten som nærme en r&b låt. Og den ene som en 80talls pop synth sang:s

Kommer i slutten av september:)

Gleder meg så syyyykt! Har hørt at det er tre symfonier på plata!

Noen andre enn meg som har hørt United States Of Eurasia?

Hørt den:)

Jæveli fet!

JJAAAAA!! syns blach holes var et steg i FEIL retning i forhold til hva jeg syns Muse står for. og det er non-kommersiell spacerock med hylende falsett ala dead stars og micro cuts :D

Jeg syntes black holes var et kjempe knall album jeg :wub::P

Jeg har forhåndsbestillt. Har hørt de to sangene som har kommet i full versjon, og jeg liker begge veldig godt. Jeg ser folk som sier at de er skuffet over utviklingen til Muse, og må si meg totalt uenig. Jeg foretrekker ikke det nye forran det gamle, men liker band som utvikler seg musikalsk(noe de fleste på forumet ser ut til å hate :P ). Jeg mener at de virkelig gode bandene greier å ha flere stilistiske faser, og innfri i alle (Radiohead, Beatles, osb.), og mener at muse kan se ut til å være i stand til det!

• 2 weeks later...

Pfff..

Muse kunne vært fett, men synes sounden er kjip, og at de er litt for låst i et eller annet som gjør at mange av ihvertfall de "harde" sangene høres helt like ut for meg. Kjøper rett og slett ikke gimmicken ved hele bandet.