Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt medlem


Guitardude

Anbefalte innlegg

Lykke til, og velkommen til forumet.

Du får skrike ut hvis du trenger noe hjelp en gang. Hva slags gitar har du forresten kjøpt deg? :)

Huff, vet ikke om jeg tør å si det, men det er en Morgan CG 09 Blk. Jeg er igrunnen kjempefornøyd, men jeg har ingenting å sammenlikne med. Lykkelig uvitende :lol:

Planen er å gå over på elektrisk når jeg er passe god til å spille, ble anbefalt å lære å spille først med akustisk. Begynner å få teken nå, fingrene begynner å gå av seg selv, og det motbeviser min teori at det er umulig å lære å spille gitar slik "proffene" gjør. For teoretisk er det for en realist som meg uforståelig.

Takk for velkomsten forresten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vet ikke om jeg tør å si det, men det er en Morgan CG 09 Blk.

Ingen ting galt med den gitaren. En av de gitarene som har stødigst kvalitet og veldig populær. Det er vel såvidt jeg vet nøyaktig samme gitar som CG-10 og CG-14 (forskjellig nummerering avhengig av butikken som selger. Skaper mindre konkurranse blant butikkene fordi nummere og priser blir vanskeligere å sammenligne). Jeg skal ikke si noe helt sikkert, men jeg er overbevist om at det også er nøyaktig samme gitaren fra nøyaktig samme kinafabrikken som Cataluña C81, men Cataluña har en lavere veiledende pris 1295 vs 1695. Det er nemlig også et par andre Cataluña gitarer som er helt identiske med Morgan med unntak av headstock og litt lavere veil. pris.

Hvis du har lest tråden min her: http://forum.gitarnorge.no/Morgan-Gitarer-t23524.html så ser du (etter hvert ;) ) at konklusjonen blir at de lager gode gitarer, men at man i en del tilfeller kan finne noe enda bedre til samme pris hvis man leter. I den prisklassen gitaren din er har du valgt trygt og fint.

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.