Web Analytics
Jump to content

Shawn Lane - videoklipp med oppdatert lyd

rocktrond
 Share

Recommended Posts

• Replies 38
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takk, Rocktrond! Men jeg må si jeg ikke likte den Vigier gitaren like godt... Men den andre er altså Charvel - hvilken modell? Produseres de fortsatt?

De gitarene Charvel lager i dag ser ikke slik ut - de har bl.a. mer Fender'ish headstock.

Her er foresten et bilde av Ibanezen til Shawn:

ShawnsIbanez4.jpg

Ja, jeg sjekket sida til Charvel og fant ikke noe som lignet på Shawns...

Prövde google og fikk litt bedre resultater. Er det disse?

Tydeligvis produsert mellom 1988 og 1989... Søren også - antagelig vanvittige vanskelige å få tak i nå om dagen! :(

Andre gitaristen i bandet mitt har en gammel Charvel med den gammle pointy headstocken og sharkfin inlays. HSS oppsett og neckthrough. En slags mørk metallic blåfarge. Jeg hjalp han med å sette i en EMG 81 i går siden orginalmikken var fu..d. Gode gitarer!

Edited by rocktrond

Andre gitaristen i bandet mitt har en gammel Charvel med den gammle pointy headstocken og sharkfin inlays. HSS oppsett og neckthrough. En slags mørk metallic blåfarge. Jeg hjalp han med å sette i en EMG 81 i går siden orginalmikken var fu..d. Gode gitarer!

Så den var fin å spille på? Utrolig lekker design i hvertfall! :wub:

Dette er vel å banne i kirka, men jeg syns den låta var hysterisk kjedelig. Fett spilt og alt det der, men musikken er jo et eneste stort gjesp :mellow:

Sånn erketypisk glatt flinkisgitarist-musikk, ugh. Låta får jo Satriani til å fremstå som et låtskrivergeni :P