Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GAS-tråden


Sorg

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har vi ikke alt en slik tråd av noe slag? Er ikke sikker men... :unsure:

Uansett. Har nettopp fått meg ny gitar, så gitar-gas er ikke SÅ stort problem lenger.

Har dog lyst på ny forsterker. Sikler jo som alltid på VOX og Orange, men har for første gang i mitt liv også litt lyst å prøve en skikkelig Marshall. Et kab til Valvekingen kunne også vært kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg en Caparison TAT og noen Bare Knuckles til Ibanezen min. Kanskje EMG i med gullcover til Epien min.

Og en liten topp Ala Blackheart bare på gøy.

Blir hele tiden fristet til å kjøpe rimelige gitarer for å slukke GAS. Men jeg vet nok at noen av gitarene ikke kommer til å bli spilt på og kommer til å ligge som pynt. Litt synd det.. :P

Effekter har jeg gitt opp for en stund siden. Ingenting faller i smak =(

Frister foresten med et til 4x12 kabinett. Framuss kanskje. Det til Aphelion ser så syykt digg ut.

Har jo 4x12 fra før. Men kan kjøpe Framussn uten å plugge den i. Bare til pynt :wub:

eller rett og slett kjøre helt stack og rive ned noen vegger

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi ikke alt en slik tråd av noe slag? Er ikke sikker men... :unsure:

Uansett. Har nettopp fått meg ny gitar, så gitar-gas er ikke SÅ stort problem lenger.

Har dog lyst på ny forsterker. Sikler jo som alltid på VOX og Orange, men har for første gang i mitt liv også litt lyst å prøve en skikkelig Marshall. Et kab til Valvekingen kunne også vært kult :)

Regnet med en slik tråd ville ligge her som sticky, men fant ikke noe.. Så jeg slang opp denne.. Men hvis det ekstisterer kan vi bare slette denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skaffes snart:

6505

212 V30-kab

Boss DD

Tubescreamer

Fuel Tank Jr.

ISP Decimator

Dersom jeg føler meg kul:

Furman Power Conditioner

Voodoo Lab Ground Control Pro

Voodoo Lab GCX Guitar Audio Switcher

Rackskuffe

Flightcase med plass til 6505 og 4-5 rackunits (Noen som vet hvor mye noe slik hadde kostet? Må vel custombygges)

Endret av Boffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting for første gang på lenge!

Deilig å konse på musikk istedenfor utstyr om dagen

Du har misforstått. GAS er ikke en last, men en velsignelse. GAS gir oss mange timers glede, forventning og spenning i det vi bruker tiden på ymse internettsider for å lete etter produkter vi begjærer.

GAS gir oss kvalitetstid. GAS gir oss spenning og økt livsglede. GAS er frelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har misforstått. GAS er ikke en last, men en velsignelse. GAS gir oss mange timers glede, forventning og spenning i det vi bruker tiden på ymse internettsider for å lete etter produkter vi begjærer.

GAS gir oss kvalitetstid. GAS gir oss spenning og økt livsglede. GAS er frelsen.

GAS har gitt litt vel mye økt livsglede og spenning til tider, noe som av og til har merkes på den personlige økonomien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.