Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Darkz Sitt Utstyr 20.07.2014


kongssund_

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syntes den exploreren var skamfet jeg... men hadde nok heller lakkert den i krem hvit i stedenfor. Det er en Hamer explorer standard xt sant?

Tror det, men finner ingen med de samme specsa som på min. Ei heller lakken. Emg er eneste jeg har satt i selv.

Har egentlig et ønske om å lakke den hvit, men syns den er litt stilig enda. hehe.

Får heller se om jeg kommer over en gammel esp eller gibson som er helt lik, bare hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, tvilsom sveis

TVILSOM?! Jeg var på en fest i helga, og der var det en skikkelig spraytan-rosa-vneck-tshirt-überfemihomo som hadde AKKURAT lik sveis :D

Han slo av Aerosmith for å sette på Lady Gaga og danse :(

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var emg 85 satt i straten og lyden ble helt konge. Tungt og heavy som jeg liker det, men også veldig rocka vreng, brukendes til det meste :rolleyes:

Får takke debris og aphelion for svar angående emg 85 sin lyd signatur, jeg er strålendes fornøyd med lyden.

Den andre straten har fått kost seg med hot railen til aphelion i noen uker nå, og jammen låter det rått i en tung strat kropp.

Satt på ernieball classic custom gauge på alle el gitarene, prøvd mange strenger nå, og kommet frem til dem som er best å spille på og låter best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.