Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Schecter Gitar Til metal bruk


AndersEvald

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg var nesten sikker på mitt valg av ESP Eclipse da jeg kom over Schecter gitarene som for så vidt var et ukjent merke for meg. Så at noen av disse hadde originalt EMG mikrfoner i gitarene og det er jeg ute etter. Må si jeg tente litt da jeg så det fete utseende på noen av disse giaterene.

Jeg er ute etter gitar til metal bruk, og likte disse svært godt, men har hørt så lite om dem?

Så litt på denne Hellraiser serien og falt litt for den. Så at halsen på denne var sammenhengende i kroppen. Synes dette var litt merkelig? :P Eller så er det bare jeg som er litt Noob. :P Men vil han en med EMG mikrfoner :)

Trenger litt erfaringer og meninger takk :)

Hvor er det godt utvalg av disse i norge?

http://www.schecterguitars.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schecter er gode gitarer, har en 7-strenger som jeg nå bruker til hovedgitar, veldig god hals, og den var NESTEN perfekt oppsatt fra fabrikken.

mikrofonene er det eneste jeg kunne tenke meg å bytte ut, de kunne vært litt bedre, veldig fin clean lyd (siden du kan splitte humb til s-pup), og vrengen er jo grei nok... den holder stemminga bedre enn mange andre gitarer, og har sånn passe vekt..

så Schecter er masse gitar for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schecter er gode gitarer, har en 7-strenger som jeg nå bruker til hovedgitar, veldig god hals, og den var NESTEN perfekt oppsatt fra fabrikken.

mikrofonene er det eneste jeg kunne tenke meg å bytte ut, de kunne vært litt bedre, veldig fin clean lyd (siden du kan splitte humb til s-pup), og vrengen er jo grei nok... den holder stemminga bedre enn mange andre gitarer, og har sånn passe vekt..

så Schecter er masse gitar for pengene.

Hvilken er det du har?

Ser Damien 7 går ganske billig på Ebay. Mens Blackjack og Hellraiser er litt dyrere.

Tingen er at Damien 7 har Duncan Designet buckers. har litt fobi mot dem..

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en schecter omen extreme 7 bare.. billig, men herregud så god :P tror mikrofonene heter noe sånn som V7.. noe makkverk schecter har laget.. men jeg er veldig fornøyd, den ser pen ut, den er god å spille på, og med de riktige effektene og en god amp så kan det bli en knakende fin lyd.. det som er gøy med schecter er hvis du ser på navnet på gitarene.. du har filmen The omen.. i filmen the OMEN (som er en gitar til schecter) er det en liten besatt gutt som heter DAMIEN (som også er en gitar til schecter) og han er bokstavlig talt en HELLRAISER (som igjen er en gitar til schecter)... de er veldig glad i det mørke og mystiske, Hellraiser, hellcat osv :P veldig gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.