Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem tuning spiller dere i?


crow

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har hatt lyst imange dager' date=' og nå gjør gjør jeg det:

DEt heter "HVILKEN tuning..."

:)

Sorry., jeg bare måtte

[/quote']HAHA.. Vet det er feil men. Du som er Fredrikstadgutt burde jo vite at det brukes feil om alt her. Hvem vei skal vi gå? Hvem fotballkamp skal vi se? :mrgreen:

Angående tema, ikke noen som har sin egen tuning da? En de har funnet på selv liksom.. Har en kompis som tuna C og de to øverste ett halvt steg ned. Husker ikke helt hva han fikk ut av det men.. Heheh.. Han mente det var fett :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem fotballkamp skal vi se? :mrgreen:

Nei' date=' det er ikke lett å bestemme seg for...med så ræva fotballag man har i FFK

:)

Så fikk jeg sagt det også[/quote']FFK er ett lag. Fredrikstad er en by. Altså det heter "så ræva lag man har i Fredrikstad."

*Være like pirkete* :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem fotballkamp skal vi se? :mrgreen:

Nei' date=' det er ikke lett å bestemme seg for...med så ræva fotballag man har i FFK

:)

Så fikk jeg sagt det også[/quote']FFK er ett lag. Fredrikstad er en by. Altså det heter "så ræva lag man har i Fredrikstad."

*Være like pirkete* :mrgreen:

Tja, man si "så ræva fotballlag man har i FFK" ... F. eks., man sier "vi har en sinnsykt god spiller i David Beckham" eller "vi har en stor utfordrer til Champions League tittelen i Panathinaikos". Det er eksempler, så det går an.

Sorry for off-topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja' date=' man si "så ræva fotballlag man har i FFK" ... F. eks., man sier "vi har en sinnsykt god spiller i David Beckham" eller "vi har en stor utfordrer til Champions League tittelen i Panathinaikos". Det er eksempler, så det går an.

Sorry for off-topic.[/quote']Kan også si GOD JUL DIN SAME!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.