Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem tuning spiller dere i?


crow

Anbefalte innlegg

Tja' date=' man si "så ræva fotballlag man har i FFK" ... F. eks., man sier "vi har en sinnsykt god spiller i David Beckham" eller "vi har en stor utfordrer til Champions League tittelen i Panathinaikos". Det er eksempler, så det går an.

Sorry for off-topic.[/quote']Kan også si GOD JUL DIN SAME!

Ehh, er du idiot? Hva var vitsen med det?

Man kan si "God jul din same" ja, men det sier man bare når det er jul, og man sier det bare til samer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare fordi noen sportsjournalister/kommentatorer bruker det' date=' betyr ikke at det er rett.

Forøvrig er jeg enig med crow. GOD JUL! :P[/quote']

Jo det går an å si, det er ikke feil hvertfall...

God jul ja... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh' date=' er du [sensurert']? Hva var vitsen med det?

Man kan si "God jul din same" ja, men det sier man bare når det er jul, og man sier det bare til samer...

Mitt forsøk på å få deg til å forstå, gi F i å fucke opp en tråd med meningsløst pjatt.. Mutin hadde hvertfall ett poeng. Du var bare irriterende.

Og mens jeg er er ON A ROLE.. Kan folk DRITE i sitere en post som har 2 siteringer i den fra før? Det holder med det personen sa sist. TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh' date=' er du [sensurert']? Hva var vitsen med det?

Man kan si "God jul din same" ja, men det sier man bare når det er jul, og man sier det bare til samer...

Mitt forsøk på å få deg til å forstå, gi F i å fucke opp en tråd med meningsløst pjatt.. Mutin hadde hvertfall ett poeng. Du var bare irriterende.

Og mens jeg er er ON A ROLE.. Kan folk DRITE i sitere en post som har 2 siteringer i den fra før? Det holder med det personen sa sist. TAKK!

Ville bare påpeke at det ikke var feil, så det var ikke jeg som fucket opp denne tråden....

Og irriterende? Javel, jeg sa bare det som det var... Og hvor usaklig er det ikke å si "God jul din same" ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og irriterende? Javel' date=' jeg sa bare det som det var... Og hvor usaklig er det ikke å si "God jul din same" ?![/quote']Hehe. Greit, dårlig post. Beklager.

Ser nå at du er fra Finnmark og.. Dårlig valg av ord da.. :mrgreen: Peace? ..Heh.

EOD. :P

Spiller også i DADADD' date=' har ikke noe navn på den?[/quote']

Er det noe du har funnet på selv? Det hørtes sprøtt ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en liten snedig sak på en coldplay sang (trouble)

de har droppet den lyse e'en til D. Hvilket gjør at den strengen vil være en liten septim i akkorder utifra Edur formen, Perfekt for blues :)

I Cdur formen er den lyseste en sekund, eller en none. Mÿcket fint ja!

Artig å eksperimentere med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Elixir på mine akustiske gitarer og floyd rose. På fast stol går det i GHS.

Standard på alle bortsett fra på de elektriske hvor jeg har droppa alle ned ei semitone etter at jeg gikk fra 0.10 til 0.11 (D# til D#).

Alt tuning er kult for de som orker :) Får man litt Nick Drake-schwung over det er det glimrende! Rart og vakkert!

Men drop D syns jeg blir litt for påpp. Man skal IKKE kunne spille gitar med en finger. Klarer du ikke headbange og spille selv powerchords så må man øve mer! Drop for å få mørkere lyd og mer groove derimot er helt legitimt, selv om min egen filosofi er at det skal groove i standard tuning og på akustisk før man går til planke med føss. DA står man bredbent i the Groove turnpike sentrum av Funksville, Heavyland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.