Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blue Audio - sånn er ståa!


Tommy

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
hei tommy.

jeg har en boss pedal som støyer værre enn rånerene nedi byen her.

kunne du ha sett på den pedalen? om det går ann å redde den? true bypass? bytte komponenterer eller ett ell anna. hjelp!

:)

nino

Tar gjerne en kikk. Mob nr mitt er 97687582. Send på ei mld eller ring, så skal vi få fart i puddingen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dette blir et OT innlegg, men jeg må bare få benytte anledningen til å skryte av trådstarter. Tok kontakt for å høre om han kunne være behjelpelig med noen komponenter jeg selv ikke klarte å få tak i. Responsen og servicen var utrolig god, og etter noen mail og SMS`er sendte han komponentene jeg trengte som brevpost. Prisene var også veldig reelle og jeg har tenkt i ettertid at slik hjelpsomhet er dessverre blitt en sjeldenhet i dagens samfunn! Thumbs up og lykke til med pedal-shoppen din! Med din innstilling er du dømt til å lykkes! Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette blir et OT innlegg, men jeg må bare få benytte anledningen til å skryte av trådstarter. Tok kontakt for å høre om han kunne være behjelpelig med noen komponenter jeg selv ikke klarte å få tak i. Responsen og servicen var utrolig god, og etter noen mail og SMS`er sendte han komponentene jeg trengte som brevpost. Prisene var også veldig reelle og jeg har tenkt i ettertid at slik hjelpsomhet er dessverre blitt en sjeldenhet i dagens samfunn! Thumbs up og lykke til med pedal-shoppen din! Med din innstilling er du dømt til å lykkes! Keep up the good work!

Takk for skryt! Jeg misforsto litt mtp dc-jackene, men håper vi får ordnet opp i det :)

Sånn ellers har det gått ufattelig tregt her i det siste, har sinnsykt mye å gjøre på skolen om dagen. Er fortsatt i planleggingsfasen rundt dette med å opprette foretak, og har hatt mang en prat med folk som er inne i dette, for å finne ut hva vi egentlig skal gjøre. Hjemmeside lar fortsatt vente på seg, men vi er flere steg nærmere et foretak nå, og jeg kommer ikke til å gi opp dette prosjektet selv om det for tiden går veldig tregt. Har jo også en jobb ved siden av skolen, men skal prøve å få redusert stillingen min der, så jeg også får litt mer tid til Blue Audio. Har faktisk gått et år siden vi først lekte med tankene om det prosjektet her nå. Tiden flyr!

Har vel også egentlig valgt å legge dette med salg og sånn litt på is frem til foretaket er opprettet, med tanke på regnskap og økonomi rundt heile driden, så presser ikke akkurat på så veldig mye her om dagen. Så fort foretak er opprettet, vil hjemmeside ploppe opp, og da blir det fart i sakene :) Hold ut, selv om ting går treigt, gir jeg faen meg aldri opp :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.