Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blue Audio - sånn er ståa!


Tommy

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, etter det jeg vet, finnes det vel to? The Euphor har den andre, men jeg har allerede "The matched set", altså shreddegitaren i fargen "Electric pink" eller noe sånt. Gruser alt! :D

Brukte den gitaren i min fars søttiårslag. Om det var fargen eller opptredenen som fjetret publikum vet jeg ikke helt, men gjestene trengte nesten krisepsykiatri og behandling for granatsjokk. Lyd kan framskaffes til kvalifiserte lyttere. En grei innføring i begrepet "hype.." :)

Forvent bilder av gitaren og boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har Castor kjøpt en rosa boks, og med mindre Euphor trekker seg, er den andre borte også. Har igjen gul, hvit, kopper (see-through), og ubehandla :)

600 kr for montert boks er forresten et åpningstilbud vi kjører ;) Den vil øke en hundrings etter disse ti boksene er solgt. 450 kr for kit forandrer seg ikke! :)

Kit sendes som nevnt vanligvis i løpet av neste virkedag, med mindre det ønskes borring i et chassis som ikke er borra. På monterte bokser sier jeg ca. en uke, men det vil variere ettersom :) Sendes selvfølgelig også som A-pri brevpost med mindre noe annet er ønskelig, og faller ned i postkassa usaklig fort ;)

Løp og kjøp :D Evt vent på godkjenning av Castor, hvis dere er skeptiske B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rosa gitar!

Nesten 100% sikker på at jeg velger en mindre pen løsning når det gjelder valg av farger på knotter og LED. ;) Men, skal det være så skal det være! :ninja:

Dessuten Castor... Jeg har rosa rack og kabinett! Jeg vet hvor gitaren befinner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rosa farene er ett steg nærmere å være fullført. Fikk tak i en heftig Makita med 13mm chuck i dag, så fikk borra hull til stompswitchen :)

Skal se om jeg ikke får smelt opp noen bilder etterhvert!

Damn, rosa er en heftig farge! :D

Euphor, din er i posten innen slutten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått min! Jeg er mektig imponert! :D Både fargene og lyden er upåklagelig! :D Min lille transeamp bli plutselig litt sinna, og godtok Van Halen på telecaster uten å mokke. :D A+ anbefales!

Sleng opp noen bilder! Glemte å ta bilder, så gjerne av både ut og innsiden.

Hvordan er plektrene? Personlig er de bittelitt for store for min smak, men det er vel en vanesak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.