Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slashlyd


Steinern

Anbefalte innlegg

Kjøp en Gibson Les Paul!

Eller bytt pickups. Slash bruker vel Seymore Duncan alnicoII eller noe sånt. I min LesPaul står det burstbucker pro's ,og det var nesten instant Slashlyd når jeg plugga inn i Marshallen, bortsett fra mer gain, noe som jeg forsåvidt liker godt. Eller så kan du jo kjøpe Slash sin signaturmodell, den koster bare litt over 40 laken...Ellers bruker Slash en Marshall 6100, tror jeg, det var en jubileumsmodell, og de selges for ganske mye penger her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. Tror du det er mulig å få med humbuckere isteden på musikkbutikken? Er ikke så veldig glad i utseendet på P90 mikkene heller jeg...

Eller hva syns dere er best; P90 eller humbuckerne som er på andre Epiphoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goldtop'en kommer som standard med P90's såvidt jeg vet. Er nok mulig å få butikken til å montere humbuckere, men dette vil trolig bli urettferdig dyrt. Tror at man må frese ut større plass i gitaren for å få plass til humbuckere, men er ikke helt sikker.

Sikkert noen andre her som kan komme med en kommentar om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P90 er like stor som en humbucker, så det burde ikke være noe problem å få folka på butikken å stappe et par Duncan AlnicoII oppi der...Men du kan jo vurdere noe annet enn en goldtop. Jeg vet ikke helt hvordan EpiphonePUP'ene er i forhold til gibson eller duncan, men jeg vil tro det er en grunn til at de dyrere Epiphonene og signaturmodellene deres bruker gibson eller andre merker mikrofoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet vil vel være å tilpasse plekterbrettet samt sett på nye humbucker ringer (de greine rundt). frese ut noe tre jeg. Soapbar'ene er jo smalere av de jeg kan se på bildene. Humbuckeren har jo festene sine under ringen på to sider.

jaja..syns du burde spørre i butikken Goth Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det på mandag! Nå er det bare å håpe på å få solgt gothen! Eneste problemet da er nicket mitt :wink:

Sandman: Men jeg har lyst på en Goldtop, og jeg er ikke så proff at jeg trenger det beste foreløpig!

Men takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du kjøpe min dunlop jimi hendrix jh-1 wah? Selges pga. forsterkerkjøp :P 900 kr ??? :)

900 kr? Ere det en god pris? Er ikke inni wahwah'er jeg... :wink:

Har veeeldig lyst på en wahwah! Er det noe skurring? Hvilken stand er den i? Lyst til å gå ned litt i pris? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.