Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez RG770DX


Nemiz

Anbefalte innlegg

Jeg har kikket litt rundt etter en Ibanez RG.. Fått tilbud på en RG770DX til kr 5500 ,- Den var i fin form, men hadde to merker der malingen var slitt bort ( ett ved jack-inngangen og ett ved siden av) Denne gitaren er fra 1991. Er dette en stiv pris? Noen som har hatt en slik gitar og vil dele gode/dårlige erfaringer? :) Har aldri hatt erfaring med Ibanez før, så.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge er det?

Omfatter ikke de originale RG770DX tre farger?

VM, RR og LB? :D

(Violet Metallic), (Ruby Red) og (Laser Blue)?

Det stemmer ;) fargen er laser blue. Er det mer realistisk pris om jeg får prutet den ned til 4500-5000? Har virkelig lyst på en eldre original ibanez med den orginale edge tremoloen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kinkig å diskutere pris når både selger og kjøper er på forumet... :D

Nå er jo RG770DX tilgjengelig som reissue, men en god del dyrere. Dersom du finner en billigere vil det sannsynligvis være fra eBay, med de potensielle problemene det kan medføre. Har du prøvd gitaren og alt virker som det skal er ikke prisen forferdelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ;) fargen er laser blue. Er det mer realistisk pris om jeg får prutet den ned til 4500-5000? Har virkelig lyst på en eldre original ibanez med den orginale edge tremoloen :D

Det mest realistisk med et høyere bud, gjerne 7-8 tusen! ;)

Neida, du kan jo legge inn et bud, så vil det bli vurdert! :)

Litt kinkig å diskutere pris når både selger og kjøper er på forumet...
Går så fint så! :)

Er jo alltid slik at selger vil ha best mulig betalt, og kjøper vil betale minst mulig. Så møtes man kanskje et sted imellom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for det første. Jeg fant (tror jeg), den gitaren på finn, fra '91, tror jeg :ninja:

To store merker, men om de ikke har noe å si på spillbarheten, hvorfor ikke?

Forresten, reissuene lages bare i RR og LB, og 100 av hver, er utrolig vanskelige å få tak i, så jeg synes du bør gå for den du har funnet til 5.5 K ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for det første. Jeg fant (tror jeg), den gitaren på finn, fra '91, tror jeg :ninja:

To store merker, men om de ikke har noe å si på spillbarheten, hvorfor ikke?

Forresten, reissuene lages bare i RR og LB, og 100 av hver, er utrolig vanskelige å få tak i, så jeg synes du bør gå for den du har funnet til 5.5 K ;)

Stemmer det ;) Synes den er helt topp jeg! Elsker fargen laser blue. De merkene har nok ikke noe å si på spillbarheten nei, så.. :D Reissuene er mye dyrere også:o hehe. Vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ;) Synes den er helt topp jeg! Elsker fargen laser blue. De merkene har nok ikke noe å si på spillbarheten nei, så.. :D Reissuene er mye dyrere også:o hehe. Vi får se hva det blir til :)

Det er jo en fin gitar :D

Synd de ikke lagde reissue av "Violet Metallic (VM)" :ninja:

Post bilder av gitaren når den ankommer, om du kjøper den, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.