Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trondheim Rock 22-23 mai


rocktrond

Anbefalte innlegg

Er det noen flere en meg som gleder seg villt til dette???

Jeg er storfan av både Triosphere og Kamelot - sÃ¥ dette blir knall!!!

Og selv om hverken Whitesnake eller Europe veldig ofte strømmer ut av høytalerne mine i disse dager, så var det en tid de gjorde det, så jeg gleder meg til å se de også :)

Dimmu Borgir har jeg ikke noe spes. forhold til - ikke helt min stil, men det blir artig å høre live.

Kunne vært kult å se Jorn også - får se om jeg er klar til å forøye mer den kvelden.

Dokken hadde forsåvidt kanskje vært greit å se, men synes han har tapt seg mye - og Dokken uten George Lynch er som pizzadeig uten fyll...

Blonde on Blonde..... hm - husker navnet, men ingen musikk dukker opp i hodet. Jaja - gir dem en sjanse :)

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha fått med meg Triosphere. Aphelion er bare misunnelig pÃ¥ hÃ¥ret til bassisten.. :P

Jeg får nøye meg med Kamelot og Pagan's mind i Elverum dagen etterpå. Jorn er bestandig morsom å se. Synger bestandig bra!

Kamelot har sikkert noe spesielt i ermet for Elverum - så jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å ha vært der også. Og Pagans Mind har jeg enda til gode å se live - men er i alle fall knall på plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for det er vel heller liten. Men jeg har hørt rykter om at Conception ikke er helt lagt på is. Vi kan bare håpe....

+1 for mer fra Conception. De går til tider enda på tung rotasjon på spilleren min. Har aldri helt fått sansen for Flow dog.

Endret av Lamofugl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg snakker med Ingar, bassisten i Conception. For et par år siden var de jo i Atlanta og spilte, og de hadde et par konserter i Norge før det. Jeg var så heldig at jeg fikk med meg den ene. Etter det pratet han på "mere Conception", men sist jeg traff han, var han mer i tvil, og sa at han ikke helt visste. Problemet er i første rekke at Roy Khan er alt for opptatt med Kamelot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har booket hotell, men har ingen billetter enda. Satser på Ã¥ fÃ¥ med meg Kamelfot likevel. :) Elverum. Regner med Castor stiller opp med rosa gitar, til signering. :D

Hadde det ikke vært kortere å dra til Trondheim? :P

Med mindre du er spes. interesert i Pagans Mind da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.