Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Resultat av konkurranse "Trehjulssykkel GN edition


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Takk for alle hyggelige kommentarer.

Når det gjelder premier, må jeg få summe meg litt. Jeg husker rett og slett ikke hva som var hvilken premie, og om det lønner seg å sende alle "bidrag" til meg, og så sender jeg videre til vinnerene, eller om det er like greit å sende direkte. Jeg skal snakke med Greener i løpet av helgen og avklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

To ting- jeg ber om forståelse for at det kan ta litt tid før premiene kan deles ut. Ting må på plass, adresser osv må sendes, og vi driver ikke med dette på fulltid.

Videre, neste runde er nok litt på vent, tenk mer "høst" enn "sommer", men vi jobber med at det skal være mulig å få til flere slike konkurranser/ fellesinnspillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir eldre, og får barn som er med i korps, fotball og andre organisasjoner, kommer du til å utføre en del av ufrivillig gratisarbeid du også. Ordet som beskriver aktiviteten er "dugnad" Ufrivillig gratisarbeid er et bedre ord. (Og fortsatt unødvendig kverulering.)

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å informere om forløpet av premieutsending- jeg har fått det meste i hus, og sender to av tre premier i løpet av uken. Den siste, der premien er en custom- boks i regi av denyeverything, blir noen dager forsinket, da jeg har fått mast meg til å teste den litt, og da lage en liten omtale.

Håper Audun holder ut med det. Hvis det ikke stemmer, så gi lyd, så sender jeg den så fort jeg får den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å informere om forløpet av premieutsending- jeg har fått det meste i hus, og sender to av tre premier i løpet av uken. Den siste, der premien er en custom- boks i regi av denyeverything, blir noen dager forsinket, da jeg har fått mast meg til å teste den litt, og da lage en liten omtale.

Håper Audun holder ut med det. Hvis det ikke stemmer, så gi lyd, så sender jeg den så fort jeg får den.

Det er helt i orden, ta den tida du trenger, men jeg ser fram til å teste ut denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.