Web Analytics
Jump to content

Resultat av konkurranse "Trehjulssykkel GN edition

CastorFiber
 Share

Recommended Posts

Da har jeg den store glede å endelig kunne presentere fasiten på hvem som spilte når på trehjulssykkelsangen.

Men la meg først få takke de som har deltatt, og særlig de som bidro med gitarspill. Det er første gangen i Gitarnorges historie at et slikt samarbeid har blitt noe av. Det har vært mange planer, men de har aldri blitt fullført før nå. Det står det respekt av.

Videre- takk til alle 64 som gadd å delta på den uhyre vanskelige konkurransen. Det at snittet på å plassere folket på korrekt sted er på hele 1,66, forteller litt om hvor vanskelig det var. Dette var altså ren bingo. Takk også til de som bidro med kreative innspill etter hvert, og særlig til HTML-fantomet Greener, som lagde skjema og slikt som gjorde innsamling av resultater til en lek.

Men før dette blir en parodi på en Oscar- takketale, la oss ile videre. Resultatlisten er som følger:

På første plass, med hele seks poeng:

Ataxia

På en delt andreplass, med fem poeng

Audun og Denyeverything

De som deltok på innspillingen, hadde en liten fordel, fordi de trolig klarte å kjenne igjen seg selv. Noen synes kanskje det er urettferdig. Vi velger å si at den fordelen var vel fortjent. Du har en mulighet til å forhindre at det skjer deg igjen, nemlig ved å delta på neste konkurranse.

Fasiten finner du i litt stor størrelse her: http://forum.gitarnorge.no/quiz/result/resultat.htm

Eller du kan se den her om du ønsker.

• Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

På noen bidrag var det en liten fordel Ã¥ ha fulgt godt med pÃ¥ forumet, ja :)

Totalt sett var det forferdelig vanskelig. Hadde jeg innsett tidligere hvor utrolig vanskelig det ville bli, skulle jeg ha lagt opp til litt flere hint.

Men siden jeg sitter og poster, angående det at de som deltok hadde en fordel. Heldigvis er det ikke slik at utfallet av konkurransen ble avgjort på grunn av fordelen. Ataxia er soleklar vinner, uansett om han hadde deltatt eller ikke.

TheEuphor har mumlet noe om litt utvidet statistikk rundt resultatet, men har ikke hør noe fra han, men det er mulig det kommer flere spennende tall!

Vel, vil alle 64 som sendte inn ha de kalde fakta på bordet, så er det mulig.

Jeg ser ikke helt poenget, siden "lottoeffekten" på svarene er meget framtredende. Hovedsaken var at mange engasjerte seg, det var ganske mange svar, og det var morsomt å drive med dette prosjektet!

Videoen er jo i særklasse, vi har alle god grunn til å være stolte av sluttresultatet!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.