Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Resultat av konkurranse "Trehjulssykkel GN edition


CastorFiber

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tro det eller ei, da er pakkene klare til utsendelse, og blir levert i morgen ! Juhu!

For det første, nok en gang hjertelig takk til de som bidro med premier. Det er hyggelig at flere ville bidra til gjennomføringen. Jeg har brukt en del tid på dette, mye mer enn det jeg hadde regnet med på forhånd, og da er det spesielt gledelig med en slik støtte. Utrolig bra at Haarball bidro med en pickup i siste liten, da ble det tre premier det er riktig hyggelig å sende fra seg.

Boksen til Denyeverything kom i dag, og av flere årsaker velger jeg å sende den videre med en gang. Den så riktig lekker ut, i brun cordfløyel, men jeg overlater med dette til Audun å skrive noen veloverveide ord om lyd og funksjon. Skulle jeg rekke dette, slik programmet ser ut framover, ville det tatt mer tid enn det jeg synes er greit før jeg kunne sende den fra meg.

Da kan altså de tre heldige vinnere ligge på lur ved postkassa og vente på pakke i løpet av neste uke. Post gjerne når den kommer fram, da jeg har planer om å bruke A- post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.