Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Music Man


ThaGod

Anbefalte innlegg

Det er jo en MusicMan, de var stort sett rør absolutt hele veien. Uansett er den verdt veldig mye. Se om du finner en lignende på eBay eller no, også ganger du det med 1,5 så får du norsk bruktpris, sånn ca. :D

For min egen del ville jeg venta med å selge den, prisen øker veldi fort opp gjennom åra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det var noen som hadde betalt 400 dollar for den i 81. Hmm

Ok da regner vi med 13 års inflasjon, lønnsnivået har steget så mye + ditt * datt = DA har du prisen :mrgreen: hirr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Det  er jo en MusicMan, de var stort sett rør absolutt hele veien. Uansett er den verdt veldig mye. Se om du finner en lignende på eBay eller no, også ganger du det med 1,5 så får du norsk bruktpris, sånn ca. :D

For min egen del ville jeg venta med å selge den, prisen øker veldi fort opp gjennom åra

jeg har en mmhd112 (tror jeg det var) og den har ss preamp..

Fin clean. Ganske gammel sak. Må bare få bytta rør, så kan det tenkes jeg kjøper en line selector, så jeg kan bruke den til clean. Dvs, vil aldri gidde dra med den og hvis jeg skal spille noe sted, hvilket vel er grunnen til at jeg ikke orker kjøpe nye rør, men det er da en fin teori. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

Ok da regner vi med 13 års inflasjon, lønnsnivået har steget så mye + ditt * datt = DA har du prisen :mrgreen: hirr

!3 år fra 1981 til 2004? hehehehehe

(bare for å plage)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.