Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Motherbucker


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Jeg har sett meg lei av EMG 81 + Fuzz lyden. Maken til komprimert tull skal du lete lenge etter. Derfor har jeg gått til innkjøp av en Kent Armstrong Motherbucker. Dette er 4, ja du leste riktig, hotrails satt sammen til en pickup, eller to humbuckere i èn om du vil. Problemet er at jeg får nå MANGE koblingsmuligheter å velge mellom, jeg vil såklart ha den som bruker alle railsene samtidig for kraftigst lyd. Derfor tør jeg ikke installere denne selv, så er det noen som har peiling på noen gode gitartech`s i fredrikstad/halden/sarpsborg området? På forhånd takk :)

PS. EMG`n er til salgs, ta kontakt hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du selge begge emg'ene ?..

Pris ??

Bare 81 foreløping. Hvis det blir problemer med aktiv/passiv løsningen så selger jeg begge. Nå går ihvertfal 81 for 1100,- . Har hatt den i 2 måneder ca. Pent brukt, det er jo en mikk ;)

EDIT: satt ned prisen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo alltids Musikkinstrumentakademiet i sarpsborg da.. ;)

Har de bra tech`s der da? Motherbucker`n er en motherfucker å koble tydeligvis, det er jo 4 hotrails i èn mikk :shock: Vet ikke om jeg tør overlate den til Georgi. Vil få fullt utbytte av den. Litt synd å bare kjøre f.eks 2 rails når du kan få lyden og kraften fra 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til Georgi ;-)

Det som er kjekt med å handle hos georgi, er at man alltid får 2000 kroner rabatt.

"Veeldi bra guitahr, koster egentlig 10000, men du fåår den fåår åtte. Sammen med en Marshaaaaaal, låter den dhritbra."

Fornøyd med Giorgi jeg da...Fin service, og han har jo litt peil. Vet ikke hvordan Bjørn på musikanten er på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff etterlinkning av Georigi da! :-P

Kameratene mine dauer når gjør min etterlikning av Georgi og snakker om en historie han fortalte meg om hvorfor han ikke tar inn Ibanez :-D

Ellers så har Musikanten gutta peiling tror jeg. Ville vel kanskje stolt mer på dem i dette tilfellet, da jeg har følelsen av at Georgi liker ting på sin måte. Men det er vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den, men etter hva jeg har fått med meg fra en fyr på muse forumet er ikke det den riktige hvis du skal ta ibruk alle coils samtidig. Det kan hende han tar feil, so don`t shoot the messenger. Ellers takk for hjelp, Gnome :) `Tis appreciated.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff etterlinkning av Georigi da! :-P

Kameratene mine dauer når gjør min etterlikning av Georgi og snakker om en historie han fortalte meg om hvorfor han ikke tar inn Ibanez :-D

Ellers så har Musikanten gutta peiling tror jeg. Ville vel kanskje stolt mer på dem i dette tilfellet, da jeg har følelsen av at Georgi liker ting på sin måte. Men det er vanskelig å si.

Hmm, ja. Hvofor tar han ikke inn ibanez egentlig?

Hehe, vi lagde en historie, fortalt med georgi-stemme, om hvordan han kom til norge som ung leadgitarist i et dire straits coverband med sin fat-strat gitar omgjort til singlecoil. Det er en klassiker allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.